Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

WhatsApp: Jos poistan yhteystiedon, säilyykö esto?

Vierailija
20.06.2018 |

Eli siis jos estän yhteystiedon WhatsAppissa ja sen jälkeen poistan kyseisen yhteystiedon kokonaan puhelinluettelostani, säilyykö esto? Vai pitääkö minun säilytella yhteystietoa luettelossani että estä pitää kutinsa?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei säily, eihän estoa voi olla jos ei ole numeroa mitä estää.

Vierailija
2/10 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sissus. Siis tyypistä ei pääse täysin kokonaan eroon kun pitää kuitenkin puhelinnumeroa säilytellä jos ei halua kuulla siitä mitään :(

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sissus. Siis tyypistä ei pääse täysin kokonaan eroon kun pitää kuitenkin puhelinnumeroa säilytellä jos ei halua kuulla siitä mitään :(

Ap

Miten niin et pääse? Estät henkilön ja lisäät mustalle listalle. Se että sulla on sen numero, niin mitä se haittaa. Jos nimi luettelossa vituttaa, niin kirjoita tilalle vaikka "tyhjä".

Vierailija
4/10 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä säilyy esto vaikka poistaisit numeron.

Vierailija
5/10 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä säilyy. Numeroa estetään whatsapin asetuksissa, sun puhelimen yhteystiedoilla ei ole siinä merkitystä.

Mutta. Numero säilyy sitten siellä whatsapin asetuksissa, estetyissä numeroissa. Mutta yhteystiedoistasi voit sen kyllä poistaa.

Mulla on siellä montakin estettyä numeroa. En enää edes muista, ketä ne on. Numeroita näkyy, ei nimiä. Yksikään ei ole mun yhteystiedoissa.

Vierailija
6/10 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä säilyy...kokemusta on :) 

Vierailija
7/10 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvä juttu, kiitoksia :)

Ap

Vierailija
8/10 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska Whatsupin asetuksissa profiilikuvani näkyy vain niille, jotka ovat yhteystiedoissani, poistaessani jonkun henkilön yhteystiedoistani, hän ei näe omassa puhelimessaan enää kuvaani ja tietää minun poistaneeni hänet yhteystiedoistani?

Eli tulen paljastaneeksi poistaneeni hänet?

Vierailija
9/10 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tallentanut kännykkään ei-toivotut soittajat Älä vastaa 1, Älä vastaa 2 jne.

Sinkkukaudella omaa numeroa tuli jaeltua useille treffikumppaneille, niin ahdistelijoista on päässyt eroon tällä konstilla.

Vierailija
10/10 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos henkilö on estänyt sinut whatsappissa ja hän vaihtaa uuteen puhelimeen. Säilyykö se esto jonka hän on laittanut vanhassa puhelimessa whatsappissa vai poistuuko?

Ja toinen kysymys, onko numeroni henkilön yhteystiedoissa jos profiilikuva on näkyvissä ja näen milloin henkilö on paikalla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yksi