Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
19.6. ja Suomessa satoi vettä!
Kommentit (2)
Jos eteläsuomessa on kuivaa, niin tuhat kilometriä pohjoiseen ei välttämättä ole.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Tämä niin ärsyttää!! " Suomessa satoi vettä 19.6."
Suomi ei ole sama kuin Helsinki-Vantaa-Espoo. Meillä täällä pohjoisessa sadetta on piisannut ihan kivasti ja välillä aurinkokin paistanut.
Älkää helvetti meteorologeja myöten yleistäkö kuivuutta, tai myrskyjä tai vesisateita koko Suomelle.
Arghs.