Kysy jotain hyvin varustetulta mieheltä
Älä kuitenkaan kysy tarkkoja mittoja, jottei ketju katoa.
Kommentit (50)
Onko hyvä varustuksesi joskus estänyt hommat?
Ai tämäkin ketju sitten kuitenkin ilmiannettiin seksi-alueelle hautautumaan. Lapsellista. No olkoon, kiitos kysyneille. Ap poistuu.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä sanoisin "hyvin varustellulta”… mutta, koetko ylemmyyttä vaatimattomammin varusteltuja miehiä kohtaan?
Enpä juuri. Enhän mä edes tiedä muiden miesten mittoja, joten sinänsä mitä väliä. Oleellisempaa olisi ehkä kysyä, että tuntevatko pitkät miehet ylemmyyttä lyhyitä miehiä kohtaan. Naiset kun aivan avoimesti kuitenkin suosivat pitkiä miehiä + heidän pituutensa on kaikkien nähtävillä.
Ap
Ok, ehkä ajattelin, että olisit joskus eksynyt pukuhuoneeseen tai saunaan toisten miesten kanssa.
Itse olen ehkä sellainen "keskiverto tiukka" nainen tarkoittaen sitä, että keskiverto kokoinen penis alkaa olla siellä maksimin yläpäässä mun alapäälle. Olen tuumaillut sitä moneen otteeseen, että eikö pimpin tulisi myötää vähän isommankin varustelun mukaisesti, mutta omalla kohdallani näin ei ole käynyt. Oletko törmännyt naisiin, jotka ovat ovat liian tiukkia sinulle...ovatko he kuitenkin jotenkin onnistuneet "höllääntymään" kyeten ottamaan sinut vastaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä sanoisin "hyvin varustellulta”… mutta, koetko ylemmyyttä vaatimattomammin varusteltuja miehiä kohtaan?
Enpä juuri. Enhän mä edes tiedä muiden miesten mittoja, joten sinänsä mitä väliä. Oleellisempaa olisi ehkä kysyä, että tuntevatko pitkät miehet ylemmyyttä lyhyitä miehiä kohtaan. Naiset kun aivan avoimesti kuitenkin suosivat pitkiä miehiä + heidän pituutensa on kaikkien nähtävillä.
Ap
Ok, ehkä ajattelin, että olisit joskus eksynyt pukuhuoneeseen tai saunaan toisten miesten kanssa.
Naisena sä varmaan kuvittelet, että miehet ovat pukkareissa ja saunoissa munat jäykkinä, mutta mä voin kertoa sulle totuuden. Ei ne oo.
Saatko ja pysyykö varustuksesi kovana. Puolikovat ovat täysin turhia samoin kuin minuutti miehet jotka luulevat että pelkkä puolikova isohko on kaikkien naisten fantasia.
Mitä varusteita sulla on? Panosvyö? Armeijan linkkuveitsi? Rengasrauta?
NHki41 kirjoitti:
Itse olen ehkä sellainen "keskiverto tiukka" nainen tarkoittaen sitä, että keskiverto kokoinen penis alkaa olla siellä maksimin yläpäässä mun alapäälle. Olen tuumaillut sitä moneen otteeseen, että eikö pimpin tulisi myötää vähän isommankin varustelun mukaisesti, mutta omalla kohdallani näin ei ole käynyt. Oletko törmännyt naisiin, jotka ovat ovat liian tiukkia sinulle...ovatko he kuitenkin jotenkin onnistuneet "höllääntymään" kyeten ottamaan sinut vastaan?
Tämä on faktaa, mitä ap:n kaltaiset muka isokokoiset eivät tajua. Oma vaimoni ollut aina pienikokoinen alapäästää, eikä siihen ole tullut mitään muutosta synnytysten tai vuosikausien naimistan jälkeen vähän liian isolla kalulla. Tiukka pienen pillun omaava nainen pysyy sellaisena millaiseksi on luotu. Ihan samoin kuin miesten kalut, ei niidenkään koko mihinkään enää muutu.
Kysymys, että tuntevatko pitkät miehet jotenkin olevan parempia kuin lyhyet miehet, voi olla. Eräskin pitkä tai lihaksikas köriläs on joskus alkanut isottelemaan, että otetaan paita pois ja kototaan kummassa on miestä enemmän. Hiljaikseksi on vetänyt, kun olen sanonut näin pienenä lyhyenä miehenä, että miksi paita, otetaan housut pois ja katotaan. Eipä ole tarvinnut isoa kalua näytellä. Helppohan se on vinoilla, kun tietää, että 99.99% miehistä omaa pienemmän kalun..
Miksikähän isokaluista miestä ei satu survoa sitä tiukkaan vaginaan - minulla on sellainen, ja yhdyntä liian isokullisen miehen kanssa SATTUU eikä tunnu yhtään hyvältä. Ja sitten ne, joiden kanssa olen erehtynyt panemaan, kehuvat, kuinka hyvältä tuntuu, kun nainen on tosi tiukka.... Yäk.
Komialtahan tuokin kuulostaa. Ole ylpeä vain, äläkä muihin vertaile.
Ap