Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Listoja rakastavat

Vierailija
18.06.2018 |

Olen törmännyt listojen tekemisen hyvyyteen monissa teksteissä. Elämä kirkastuu ja itsestä tulee parempi ihminen listojen avulla. 'Elämäni listoina."

Millaisia nuo listat ovat, joita esim. bujoillessa tehdään? Käytän kauppalistaa, matkatavaralistaa ja to-do -listaa, mutta en niiden kautta mitään valaistumista kokenut.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä listaan tavoitteita ja unelmia. Kokeiltavia ruokia, siivouskohteita, paikkoja jossa käydä, kirjoja joita lukea.

Vierailija
2/10 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä listaan tavoitteita ja unelmia. Kokeiltavia ruokia, siivouskohteita, paikkoja jossa käydä, kirjoja joita lukea.

Mulla on Pinterest täynnä näitä ja arvaa tuleeko sitä kokoelmaa oikeasti juurikaan selattua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on Pinterest täynnä näitä ja arvaa tuleeko sitä kokoelmaa oikeasti juurikaan selattua?

Just tarkistan et mulla on 21 444 lisäystä tällä hetkellä :D

Vierailija
4/10 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sä sitten teet niitä listoja?

Mä voin ottaa muistivihkoni esiin päivittäin ja miettiä että minkä kirjan haen kirjastosta tai mihin siivouspuuhaan tartun. Hauska myös katsoa mitä on jo tehty.

T. 1

Vierailija
5/10 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä voin ottaa muistivihkoni esiin päivittäin ja miettiä että minkä kirjan haen kirjastosta tai mihin siivouspuuhaan tartun. Hauska myös katsoa mitä on jo tehty.

T. 1

Miksi ei voi lainata sitä kirjaa minkä haluaa tai siivota missä tahansa järjestyksessä? Miksi pitää olla lista?

Vierailija
6/10 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. 1

Miksi ei voi lainata sitä kirjaa minkä haluaa tai siivota missä tahansa järjestyksessä? Miksi pitää olla lista?

On hauska rajata, leikkiä, muistuttaa itseä...

Vierailija
7/10 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten tykkään lattialistoista. Kiimaista kohinaa.

Vierailija
8/10 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoja kerään minäkin aina kustantajien uutuusluetteloista mutta ne menevät muistiin kirjallisuusblogiin, jotain siivouslistoja nyt vähiten tekisin. Johan mä siinä ajassa olisin siivonnut suurimman osan kuin pohtisin kohteita.

Vierailija
9/10 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. 1

Muuten sama kuin sun muistivihko mutta ei riittäisi tila.

Vierailija
10/10 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jotain siivouslistoja nyt vähiten tekisin. Johan mä siinä ajassa olisin siivonnut suurimman osan kuin pohtisin kohteita.

Sä olet joko tosi hidas kirjoittaja tai salamannopea siivoaja. Esim. Autotallin siivoaminen tulee todennäköisesti viemään viikon, ikkunoiden pesu par päivää, omien vaatekaappien läpikäynti pari päivää, astiakaappien pesu yhden illan, pakastimen sulatus pari tuntia jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi