Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko olla perusteltua olla muutama päivä sairauslomalla, jos ei meinaa edes suihkussa jaksaa käydä?

Vierailija
17.06.2018 |

Olen rv 20 ja hemoglobiini on huidellut rautakuurista huolimatta alhaalla jo pari kuukautta. Nyt arvo on n. 98. Olo on ollut koko viikonlopun aivan kamala. Olen lähinnä maannut sängyssä ja yrittänyt toipua työviikosta, mutta tuntuu etteivät voimat vain palaa. Tällä viikolla olen jaksanut käydä suihkussa 3 tai 4 krt, pessyt hiukset niistä 2. Alapesut toki hoitanut. Olen nukkunut useamman yön myös samoilla meikeillä. Ei jaksa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Mitään hauskaa en ole jaksanut tehdä muutenkaan viikkoihin. Ei ole kyse siis siitä että haluaisin vapaa-aikaa tehdä kivoja juttuja. En vaan meinaa nyt jaksaa hoitaa noita pakollisiakaan. Ap

Vierailija
2/5 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöthän riittävästi rautaa? Kuinka paljon? Onko ferritiinikin alhaalla? Luultavasti.

Olisi varmaan ihan hyvä levätä, jos voit jäädä kotiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti sairalomaa, olet raskaana, silloin tuollainen väsymys pitää ottaa vakavasti ja levättävä.

Vierailija
4/5 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kommenteista. Ferriitit ovat alakantissa mutta en muista lukemaa. Tuntuu etten tällä hetkellä muista paljon muutakaan. :) Olen syönyt tavallista rautatablettia, Nokkosin-tablettia ja nestemäistä rautaa. C-vitamiinin kera ja maitotuotteita välttäen. Edelleen keräilen voimia iltasuihkua varten. Jos olo on aamulla vielä vetämätön, jään kai pariksi päiväksi vielä kotiin. Tsemppiä samasta vaivasta kärsiville!

Vierailija
5/5 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi työnantaja saa Kelasta korvauksia, kun olet ollut pois töistä 10 päivää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kahdeksan