Ihanaa, jos sää viilenee ja tulee sateita
Kuka on kanssani samaa mieltä? En jaksa enää tätä kuumuutta
Kommentit (14)
Täällä toinen kuumuudesta kärsivä. Nytkin parvekkeella yli 30 astetta auringossa. Viilenisi jo kunnolla! Ja sadetta saisi tulla reilusti, nurmikot ovat jo ihan keltaisia täällä.
Johan tätä lämpöä on jo reilu kuukausi ollutkin.
Sade ei tosiaan olis pahitteeksi. Kaikki nurtsit keltasina ym. En mä kyl lämmöstä valita. +25 on ihan hyvä
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmeen kuumuutta?
Niimpä, sen verran lämmin että voi jättää takin kotiin ja kasvit kukoistavat jos on kyllin vettä.
Just katsoin kymmenen päivän ennusteen ja se ei luvannut ainakaan tänne pisaraakaan vettä.
Olen samaa mieltä. Kuumuus on tuskaa.
En kyllä viileätä kaipaa yhtään, koska sitä riittää sen 10 kk vuodessa! Tällainen 20-25 astetta on mielestäni aivan unelmasää. Sadetta saisi toki tulla, muutama päivä vaikka putkeen. Ja kunnon ukkonen olisi mahtava!
Vesisateet ja ilmankosteus 90% kuulostaa tosi ihanalta. Nahkeita öitä odotellessa.
Kuumuutta ei ole ollut liikaa joten siihen ei tarvitsisi muutosta etenkin kun loma alkoi. MUTTA sade on nyt kaivattua että se tärkeintä kunhan ei sitten sada niin että tuhoja sen takia tulee. Ensi viikolle on vettä luvattu useammalle päivälle ja toivottavasti toteutuu.
Ihan sama! Olen nauttinut ihanista helteistä ja nyt pakkaan laukkuja.
Lähden etelään kun sää kylmenee -kylläpä osasi sattua.
Palelkaa ihan rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama! Olen nauttinut ihanista helteistä ja nyt pakkaan laukkuja.
Lähden etelään kun sää kylmenee -kylläpä osasi sattua.
Palelkaa ihan rauhassa.
Eihän se ole suomalainen eikä mikään jos palelee kesällä.
Ap, mä olen kanssasi samaa mieltä😍
Mä en tajua mistäpäin suomea on nämä lämpimästä valittajat? Ei niitä helteitäkään ole edes eteläisimmässä suomessa ollut liiaksi asti. Tuo kuivuus on jo todellinen ongelma. Saisi sataa mutta myös lyhyt kesä saisi olla lämmin. Viime vuonna otti niin aivoon kun kesää ei oikeasti ollut. Kevät vain vaihtui syksyksi ilman kesää siinä välissä.
Lämmintä, muhevaa ja seksiä, niistä on täydellinen kesä tehty.
Nyt on ihan sopiva lämpötila, mutta sade olisi totisesti tervetullutta.