Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suostuuko kukaan mies nykyisin odottaa seksiä avioliittoon?

Vierailija
17.06.2018 |

Onko mahdotonta?

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi taas miehinen aloitus?

Vierailija
62/63 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olemme olleet naimisissa 40 vuotta. Odotimme avioliittoon saakka, kuten silloin oli tapana. On ollut ihanaa, kun on opeteltu yhdessä. Nyt reilu kuusikymppisinä meillä on seksiä lähes joka päivä. Eikä se ole mitään pikapanoa vaan ensin pitkää hellyyttä ja aina ensin vaimon tyydyttämistä.

Olemme olleet naimisissa yli 30 vuotta. Emme odottaneet avioliittoon saakka, vaikka menimme naimisiin reilun vuoden kuluttua ensi tapaamisesta. Itse olin neitsyt ja mies oli kokeneempi, vaikka olemme samanikäisiä. Sanoisin kyllä, ettei kokematon osaa etukäteen kuvitella millaista se seksi kumppanin kanssa tulee olemaan kokeilematta. Entäs jos ei sovitakkaan yhteen? Tai toinen onkin jopa vastenmielinen sängyssä. Itselle se kokemus oli niin hyvä, että sitä piti saada enemmän ja lisää ja osaksi siksi mentiin naimisiin. Eihän nykyaikana monikaan mene naimisiin ensimmäisen seksikumppaninsa kanssa. Puhumattakaan, että kumpikin olisi yhtä kokemattomia. Monet elää avoliitossa. Minne asti avoliittolaisten pitäisi pidättyä? Toki jokainen tekee niinkuin itsestä parhaalta tuntuu. Ei meille mitään haittaa koitunut vaikkei papin aameneen saakka odotettukaan..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi taas miehinen aloitus?

Minä taas ajattelin, että tämä oli jonkun nuoren naisen aloitus. Eli onko mahdollista löytää mies, joka ei heti yritä tunkea pöksyihin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi