Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muilla vaikeuksia Norwegianin lähtöselvityksen kanssa?

Vierailija
17.06.2018 |

Olen yrittänyt tehdä netissä lähtöselvityksen huomiselle lennolle, mutta aina tulee viesti, että toiminnossa on ongelmia, yritä uudelleen tai tee lähtöselvitys lentokentällä. En jaksaisi jonotella kentällä, mutta toisaalta huolestuttaa, että onko varauksessani jotain vikaa vai onko ongelma Norwegianin systeemissä.

Onko kukaan muu törmännyt tällaiseen tänään?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aikoinani kohdannut niin monia ongelmia Norwegianin kanssa (lähtöselvitys, lentojen myöhästymiset - siis monta tuntia - ja peruuntumiset) että olen lakannut käyttämästä heidän palveluitaan ihan tykkänään. 

Vierailija
2/6 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aikoinani kohdannut niin monia ongelmia Norwegianin kanssa (lähtöselvitys, lentojen myöhästymiset - siis monta tuntia - ja peruuntumiset) että olen lakannut käyttämästä heidän palveluitaan ihan tykkänään. 

Aijaa... Mulla ei ole ikinä ollut mitään ongelmia - toivotaan, ettei nyt osu se ensimmäinen kerta...

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kentällä menee vain hetki automaatilla. Paikkoja ei voi kuitenkaan vaihtaa

Vierailija
4/6 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aijaa... Mulla ei ole ikinä ollut mitään ongelmia - toivotaan, ettei nyt osu se ensimmäinen kerta...

ap

Ei ole ollut mullakaan. Kaikki on sujunut hyvin

Vierailija
5/6 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun tiedoissa on jotain poikkeavaa, siksi epäonnistuu. Olen toisten lentoyhtiöiden kohdalla törmännyt samaan. Matkakumppani pystyi samalla tsekkauskoneella tekemään check inin, minut ohjattiin tiskille. Siellä kaikki ok. Olin kai jollain tarkkailulistalla, sillä tuolla matkalla ja muutamalla muulla samassa kuussa (työmatkoja) automaattinen passintarkastus ei toiminut Heathrowlla useaan kertaan, jouduin joka lennolla "satunnaisturvatarkastukseen" jne. Sitten yhtäkkiä kaikki ok: automaattichekkaus, automaattinen passintarkastus, turvatarkastuksissa ei enää satunnaistarkastuksia. Olen ihan kunnon kansalainen, ei merkintöjä ja hyvässä työasemassa. Pukeudun työmatkoilla konservatiiviseen jakkupukuun, elin en näytä epämääräiseltä. Epäilen, että johtui eräällä kentällä tehdystä positiivisesta räjähdeainetestistå, joka oli tietysti väärä häly, mutta passin numero otettiin ylös.

Vierailija
6/6 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun tiedoissa on jotain poikkeavaa, siksi epäonnistuu. Olen toisten lentoyhtiöiden kohdalla törmännyt samaan. Matkakumppani pystyi samalla tsekkauskoneella tekemään check inin, minut ohjattiin tiskille. Siellä kaikki ok. Olin kai jollain tarkkailulistalla, sillä tuolla matkalla ja muutamalla muulla samassa kuussa (työmatkoja) automaattinen passintarkastus ei toiminut Heathrowlla useaan kertaan, jouduin joka lennolla "satunnaisturvatarkastukseen" jne. Sitten yhtäkkiä kaikki ok: automaattichekkaus, automaattinen passintarkastus, turvatarkastuksissa ei enää satunnaistarkastuksia. Olen ihan kunnon kansalainen, ei merkintöjä ja hyvässä työasemassa. Pukeudun työmatkoilla konservatiiviseen jakkupukuun, elin en näytä epämääräiseltä. Epäilen, että johtui eräällä kentällä tehdystä positiivisesta räjähdeainetestistå, joka oli tietysti väärä häly, mutta passin numero otettiin ylös.

Jotain tällaista vähän itsekin epäilen... Vanhempi pojistani joutuu joka kerralla "satunnaistarkastukseen" - olisimmeko nyt päässeet oikein listallekin?

ap