Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla on "ruma" mies

Vierailija
17.06.2018 |

Ennen kuin provosoidut otsikosta, lue teksti.

Minä olen se kaunis nainen jolla on se mies joka on oikeastaan kasvoiltaan kaikkea sitä mitä pidetään kauneusihanteiden vastaisena.

Jopa äitini joka kehotti minut etsimään miehen joka on henkisesti samalla aaltopituudella ja että ulkonäölle ei pitäisi laittaa niin paljon arvoa. Jopa hän on sanonut miestäni rumaksi.

Minä kuitenkin nään mieheni vahvana ja upeana ihmisenä jonka haluan elämääni. Hän ei ehkä ole "komea" mutta hän on kaikkea muuta mitä itse voisin kumppanilta toivoa.

Saan jatkuvasti kommentteja siitä että miks olet ton kanssa ja miehen kaverit esimerkiksi uskoo minussa olevan jotain hämärää siksi kun olen "huolinut" hänet...

Kuitenkin hänen kanssaan olen ollut onnellisempi mitä ikinä ennen.

Tämän keskustelun tarkoitus oli se että kumppanissa ei oikesti tarvitse merkata ulkonäkö, se ihana ihminen saattaa jäädä välistä jos katsoo liikaa naamakerrointa.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin lukemisen ensimmäiseen lauseeseen.

Vierailija
2/20 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämän tulit kertomaan vauvapalstalla miehille, jotka käyvät treffeillä henkilövaaka mukanaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaksoit kuitenkin kirjoittaa vastauksen :D no mikäs siinä

Vierailija
4/20 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin - antakaa ihmisille mahdollisuus. Eka mieheni oli komea, mutta luonne perseestä.

Vierailija
5/20 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tämän tulit kertomaan vauvapalstalla miehille, jotka käyvät treffeillä henkilövaaka mukanaan.

Tarkoitetuksena on just se että kannattaa silti tutustua ihmiseen vaikka hän ei heti alkuun ulkoisesti säväytä koska tämä ihminen voi olla niin ihana henkisesti että sillä kuorella ei olekaan merkitystä yhtään enää!

Ap

Vierailija
6/20 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla keksitty tarina.

Vierailija
7/20 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaksoit kuitenkin kirjoittaa vastauksen :D no mikäs siinä

Tottakait. Lause lauseesta.

Vierailija
8/20 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mitään. Aika monella naisella on ruma mies. Ja monella miehellä ruma nainen.

Vierailija
9/20 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla keksitty tarina.

Luultavasti. En muista, että olisin tuollaista pariskuntaa koskaan nähnyt. Saati, että hyvännäköinen nainen olisi minua huomannut tai edes hyvin kohdellut.

10/20 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipäs yleistetä parin trollaajan perusteella.

Vierailija
11/20 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän olen nähnyt pareja joissa mies komea ja nainen joko mitäänsanomaton tai ruma.

Vierailija
12/20 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuota vaikea kuvitella mutta jotkut voittaa myös lotossa ja sitäkin on vaikea kuvitella.

Vierailija
13/20 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli tämmöiset miehet pääsevät treffeille, mutta kiltit ja kivat miehet eivät

Vierailija
14/20 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
15/20 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on ruma mies, tai siis oli ruma alkuun. Mutta kun aloin rakastaa häntä ja hyväksyin hänet sellaisena kuin hän on, hän muuttui. Hän alkoi hymyillä ja säteillä. Sellaista se rakkaus on.

Vierailija
16/20 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän provolta haiskahtaa. Mitä siinä miehessä sitten on niin erikoista, että rumuudestaan huolimatta kelpaa? Onko tässä kyse jostain kapinasta, erikoisuuden tavoittelusta, halusta näyttää syvälliseltä, siis naisen puolelta?

Vierailija
17/20 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

MAT-tietäjänä ja pariutumisen asiantuntijana pyytäisin kuvaamaan tarkemmin miksi ap:n mies on "ruma"?

Tiedossa on että naiset rankkaavat 80% miehistä keskivertoa rumemmiksi.

Yleensä "ruma" mies paljastuukin pitkäksi/raamikkaaksi, kirveellä veistetyksi ja karhean maskuliiniseksi.

pl. muutama harvinainen poikkeus, todellisuudessa "ruma" on mies jolta puuttuu maskuliinisia piirteitä. Esim. lyhyt, hintelä, kalpea, heikkopiirteinen, korkeaääninen mies.

Vierailija
18/20 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki av-mammat ovat seksikkäitä hottiksia, jotka saisivat miehen kuin miehen, mutta niillä on sydän paikallaan ja hyvä huumorintaju koska kelpuuttavat myös rumiakin miehiä.

Vierailija
19/20 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän provolta haiskahtaa. Mitä siinä miehessä sitten on niin erikoista, että rumuudestaan huolimatta kelpaa? Onko tässä kyse jostain kapinasta, erikoisuuden tavoittelusta, halusta näyttää syvälliseltä, siis naisen puolelta?

Kohtelee todella hyvin,on kypsä, jaetaan sama arvomaailma ja mietimme asioista samalla tavalla. Yhteiset tulevaisuuden suunnitelmat jne. Hän on kotini.

Ap

Vierailija
20/20 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailin rumaa miestä, sitten paljastui luonteenkin olevan ruma ja valehteleva.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi