Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni kävi miespuolisen kaverini (homo) kanssa strippiklubilla.

Vierailija
17.06.2018 |

Elikäs mieheni kavereineen olivat eilen polttareita viettämässä baarissa, jossa sattumalta tapasivat tämän kaverini. He sitten jatkoivat siitä iltaa strippiklubille.

Olen kai jotenkin rajoittautunut ajatusmaailmaltani kun ihmettelen suuresti miten kaverini pystyi menemään paikkaan jossa on vain naisstrippareita.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan siellä klubilla olla miesstrippari. Kai niitäkin on välillä jossakin paikoissa..

Vierailija
22/40 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mistä sinä olet loukkaantunut? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellesikö sinä olet loukkaantunut? Vai kaverillesi, kun hän on tehnyt jotain sellaista, missä sinä et ole ollut mukana? 

Vierailija
24/40 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen loukkaantunut siitä että en tiennyt heidän tulevan juttuun noinkin hyvin keskenään, koska mieheni on aina kummaksunut tätä kaveriani. Ja siitä ettei pyytänyt minua menemään koskaan katsomaan naisstrippareita, mutta miesporukan meni heti.

Ap

Vierailija
25/40 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, olet höpsö. :) Ihan totta. 

Vierailija
26/40 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin olet, todella pahasti rajoittunut. 

Vierailija
27/40 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun miespuolinen kaverini ei koskaan, ikinä ole sanallakaan maininnut, että pelaisi golfia. Ei koskaan ole käyty edes golfradan lähellä ja nyt kuulin, että on mennyt jonkun toisen kaverinsa kanss golfaamaan. Että mua sieppaa. :( 

Vierailija
28/40 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tämä kaverisi saikin reissusta strippiklubille elinikäiset traumat ja on jatkossa supergay ettei kukaan heteromies enää koskaan puhu kaverillesi? Olisitte aina kahden tai naisten porukassa plus homomies? Sekö on unelmasi?

Vierailija
29/40 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet homothan ihailee naisia vaikka ei haluakaan niiden kanssa mitään muuta kuin kaveruutta!

Vierailija
30/40 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homokaverisha selkeesti yrittää iskee miestäsi.

Vierailija
31/40 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ja tämä kaverini ollaan tunnettu iät ja ajat eikä ole koskaan puhunut oikein sanallakaan naisista ja eikä ole käsittääkseni kuin kerran tai pari pussannut naista sekin läpällä. Minusta vain loukkaavaa, kun olen kuitenkin hänen kanssaan käynyt katsomassa hunkseja ja miesstrippareita. Eikä mieheni ja kaverini ole koskaan ystävystyneet. Korkeintaan vaihtaneet pari sanaa.

Ap

Loukkaavaa?? Miten ihmeessä? Jos häntä vaan huvitti hengailla siinä porukassa, ja ohjelmaan kuului se strippibaari, niin miksi ei olisi mennyt? Ei homous estä vähäpukeisten naisten kanssa samassa tilassa olemista. Ja miten teidän hunksien katsomiset koko juttuun liittyy?

Vierailija
32/40 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blue Oyster bar kenties?

Vierailija
33/40 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen loukkaantunut siitä että en tiennyt heidän tulevan juttuun noinkin hyvin keskenään, koska mieheni on aina kummaksunut tätä kaveriani. Ja siitä ettei pyytänyt minua menemään koskaan katsomaan naisstrippareita, mutta miesporukan meni heti.

Ap

Kenelle olet loukkaantunut tietämättömyydestäsi? Itsellesikö?

Vierailija
34/40 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ole koskaan puhuneet läsnäollessani muuta kuin pari sanaa ja muutenkin kaverin kanssa ollaan juteltu enemmän naismaisista asioista. Niin ihmettelen suuresti kuinka nyt voivat viettää iltaa yhdessä.

Kaverini olen tuntenut 12-vuotiaasta eli melkein 20 vuotta. Ja mieheni kanssa ollaan oltu 8 vuotta yhdessä. Eikä mieheni ja kaverini ole koskaan jutelleet kuin pari sanaa.

Ap

Vierailija
35/40 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät ole koskaan puhuneet läsnäollessani muuta kuin pari sanaa ja muutenkin kaverin kanssa ollaan juteltu enemmän naismaisista asioista. Niin ihmettelen suuresti kuinka nyt voivat viettää iltaa yhdessä.

Kaverini olen tuntenut 12-vuotiaasta eli melkein 20 vuotta. Ja mieheni kanssa ollaan oltu 8 vuotta yhdessä. Eikä mieheni ja kaverini ole koskaan jutelleet kuin pari sanaa.

Ap

Kuule ap.

Ehkä kaverisi tunsi jonkun muun polttariseurueesta?

Vierailija
36/40 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on mennyt jo vähän kuin liikaa viiniä.

Alkaa jutut sehyppimääm silmissä

Tuun huomem takad.

Ap

Vierailija
37/40 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Aa, nyt tajusin.

Olet haaveillut kaveristasi miestä itsellesi, ja kun hän kasvettuaan paljastui homoksi, olet vaan niin katkera ettet soisi hänelle mitään iloa elämään.

Miehesi on sinulle vaan korvike.

Vierailija
38/40 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Homokaverisha selkeesti yrittää iskee miestäsi.

Ei kun juuri toisin päin. Ap:n mies yrittää iskeä ap:n homokaverin. Ap:lle mies on näytellyt, ettei homokaveri kiinnosta yhtään ja vältellyt mm. puhumasta homokaverille ap:n läsnä ollessa. Ehkä mies pariutui ap:n kanssa vain siksi, että pääsi hänen kauttaan kontaktiin ihastuksensa kanssa.

Vierailija
39/40 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap: mies yritti vain eheyttää ap:n homokaverin viemällä hänet strippibaariin. Ei sen kummempaa.

Onko ap::lla lesbokavereita, jotka mies voi eheyttää? Hän voi hyvinkin kokeilla tällaista hyvää hyvyyttään pelkästään ap puolison roolissa.

Vierailija
40/40 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n tulisi välittömästi erota miehestään sillä tämä on syylistynyt hyväksikäytettyjen ihmiskaupan uhrien hyväksikäyttöön ja lisäksi yhden sukupuolen halventamiseen käymällä strippipaikassa. Tätä homokaveria sen sijaan hänen tulee kehua sillä kaikki mitä homot tekevät on hienoa , edistyksellistä ja trendikästä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kuusi