Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itsekkäiden ihmisten edesottamukset jakoon

Vierailija
17.06.2018 |

Poikaystävällä on aina ollut tapana maksattaa kaikki minulla. Lopulta erouhkauksen myötä päädyttiin maksamaan ostokset vuorotellen. Enpä arvannut, mitä siitä seurasi tuon pihistelijän kanssa. Tietty HÄNEN RAHOILLAAN ostettiin vaan ihan pakollinen minimi, joka johti monesti siihen, että jouduin tekemään pikaisia hätäostoja viikon varrella, kun normaalisti siis käydään kaksi kertaa viikossa kaupassa (ne käynnit jaetaan nykyään). Miehen kauppavuoron jälkeen siis eletään tosi askeettisesti ja sitten taas minun vuorollani lappaa kärryyn kaikkea mahdollista hinnoista yhtään välittämättä. Itsekästä pihiyttä.

Yksi kaveri siipeilee jatkuvasti kaikkia. On aina muiden asunnoissa oikeasti kuin kotonaan, eli suuntaa heti estottomasti jääkaapille. Kaupassa tai kahvilassa jos satutaan käymään porukalla hän sanoo, ettei aio ostaa mitään. Sitten kassojen luona kuitenkin lykkää jonkun "pikkuostoksen" (limupullon ja jätskin tai karkkipussin) kavereiden maksettavaksi mennen itse äkkiä kassojen ohi vaan muka-viattomasti.

Leipomisharrastustani moni käyttää hyväkseen. Muka tilaa minulta kakun juhliinsa ja sitten ei otakaan maksua millään tapaa puheeksi. Jos joskus kehtaan itse alkaa vaatia maksua, niin nikotellen kysyvät kuittien kera, paljonkos ne materiaalikulut olivatkaan ja olettavat niiden hinnan olevan suuritöisenkin kakun hinta.

Kai muillakin on lähipiirissä tällaisia itsekkäitä ihmisiä? :S

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta mitä syöt  itsellesi ja hanki yhteiseen käyttöön vain vähän ja edullisesti. Voit itse syödä parempaa salaa! Jos mies valittaa, että ruokaa on saatavilla liian vähän, niin sanot, että ainakin itse olet kylläinen ja että ehkä hänen on vain ostettava enemmän itse! Uskon, että miehelle tulee näin nälkä, ellei hän jo valmiiksi syö salassa.

Tunnen miehen ja naisen, joiden tiedän syövän toisiltaan, mutta ei minulta salassa. Nainen ostaa karkkia ja mies syö makkaraa ja juustoa yksin. Lapset saavat vain halpaa ruokaa:(

Vierailija
2/4 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule ap, sun tehtävä on laittaa nolle stoppi HETI alkuunsa niin ei tartte tulla tänne valittamaan  marttyyrina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä ystäväsi ostos kassalle. Sano että sori, tämä ei ole minun. Jätä miehesi hyvissä ajoin.

Vierailija
4/4 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo että maksetaan vuorollaan kaupassa ei toimi. Maksakaa kauppalasku aina puoliksi niin loppuu askeettisuus. Noin itsekkään miehen heivaisin kyllä helv ttiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi