Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko joku lohduttaa minua? Pieleen mennyt esitys

Vierailija
17.06.2018 |

Esiinnyin eilen (laulaminen), tilanne oli liian haastava ja esitys meni aivan penkin alle. Tuntuu että en pääse tästä katumuksesta yli koskaan. Melkein jänistin esityksestä mutta sitten päätin uskaltaa väkisin, nyt kaduttaa. Melkein sata ihmistä näki epäonnistumiseni.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hätää. Minäkin mokasin isossa konsertissa tosi pahasti, mutta elämä jatkuu. Kyllä se joskus vielä naurattaa!

Vierailija
2/4 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et ole ainut, jolle käy tuollaista. Mäkin jäädyin kerran ihan totaalisesti, kun esiinnyin isolle yleisölle auditorioriossa. Häpeä oli silloin suuri, mutta muut olivat varsin hyväksyviä aaian suhteen. Eivät mukamas tajunneet, että jännitin. Ihmettelivät vain, miksi olin hetken hiljaa. Sellaista sattuu. Älä tee liian isoa mörköä itsellesi. Esiinnyt vain uudestaan ja uudestaan, niin yleensä pahin jännitys helpottaa, joskaan ei mielestäni poistu täysin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka uskaltaa tehdä, myös epäonnistuu välillä. Vaihtoehto on olla tekemättä ja möllöttää piilossa uskaltamatta koko elämänsä. Me tekijät välillä mokaamme. Ja välillä onnistumme.

Vierailija
4/4 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos. Jotenkin olin täysin kuvitellut onnistuvani tällä kertaa, joten pettymys ja häpeä on suuri. Muutkin huomasivat epäonnistumiseni, koska kukaan ei sanonut paljon mitään. Hävettää suuresti vielä siksikin, kun tunnen noista ihmisistä suuren osan. No, enää ei voi mitään, täytyy todistaa joku toinen kerta, että osaan. Aloittaja