Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Unihalvaus ja astraaliprojektio

Vierailija
17.06.2018 |

Aloitan sanomalla että itse en usko astraaliprojektioon, ja kun unihalvauksen aikana olen jättänyt nukkuvan ruumiini niin uskon vakaasti että aivot vaan temppuilee unen rajoilla.

Huvikseni googlettelin (englanniksi) aiheesta ja löytyi paljonkin sivustoja joilla keskustelee ihmiset jotka uskovat astraaliprojektioon ja sanovat että unihalvaus on paras mahdollinen tilanne tätä harjoitella. Osa kertoo jopa päässeensä ilmakehään asti mutta valtaosa ei pääse edes makuuhuoneestaan ulos, ja että alkuvaiheessa imu takaisin nukkuvaan ruumiiseen on hyvin voimakas.

Omat kokemukseni ovat sellaisia että unihalvauksen aikana luulen päässeeni ylös ja aistit puutteellisina vaellan työläästi pitkin asuntoani, heti kun keskittyminen herpaantuu olen taas sängyssä halvaantuneena. Muistelen että vuosia sitten joku toinenkin kertoi samanlaisesta kokemuksesta tällä palstalla.

Löytyykö keltään vastaavia kokemuksia ja mitkä on ajatukset tästä aiheesta? Voisiko olla jokin hetkellinen siirtymä lucid-uneen kesken halvauksen? Olen useasti siirtynyt unennäkemisestä unihalvaukseen, takaisin uneen ja takaisin halvaukseen ja ne olivat ihan erilaisia kokemuksia. Aivot on kyllä jännä elin.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullujen hommaa uskoa höpöhöpöön. Aivot FTW!!

Vierailija
2/2 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hullujen hommaa uskoa höpöhöpöön. Aivot FTW!!

Aivot kyllä pystyy sellaisiin temppuihin (esim. hallusinaatiot skitsofreniassa) että tavallaan ymmärtää miten jotkut yksilöt alkavat uskoa höpöhöpöön muutaman unitripin jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi