Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Erota vai ei??

17.06.2018 |

Olen ollut mieheni kanssa yhdessä 9 kuukautta. Olen 21 vuotias mieheni on 26. Hänellä edellisestä suhteesta kaksi lasta. Rakastan häntä ja hän tekee kaiken mitä tarvitsen ja on unelmamies josta moni varmasti haaveilee. Kuitenki elämäntilanteemme on erilaiset. Mieheni on vastuullinen ja elää ns. aikuisempaa elämää keskittyen lapsiin ja arkeen. Minä myös todella urakeskeinen vaikkakin nuori ja työstän uraani, mutta silti välillä haluan tuulettua ulkona bailaten ja pitäen hauskaa. Suhteemme alussa olin todella rakastunut ja näin tulevaisuuden. Nyt kuitenkin ole 50/50 ja ajatukseni vaihtuvat koko ajan enkä tiedä mitä tehdä. Lisäksi meillä kielimuuri joka aiheuttaa myös ongelmia ja neg. ajatuksia siitä, että miten perustamme ikinä perheen jos emme puhu samaa kieltä...
Mitä tehdä? Voiko tällaiseen tilanteeseen löytyä muu ratkaisu kun satuttava ero rakkaasta ihmisestä?
Entiedä olenko valmis elämään ns. äitipuolena vaikka mies ei vaadi minua kasvatuksessa mukana olemiseen.. tai voinko elää ns. 25 vuotiaan elämää kun olen vielä 20...
Mitä tehdä?? Olen ihan hukassa ajatusteni kanssa ja stressaan joka päivä erota vai ei?

Kommentit (2)

1/2 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankala tilanne. En kyllä suosittele ainakaan sitä että jättäisit omat menosi ja alkaisit himmailemaan, olet vielä niin nuori että ehdit asettua aloilleen myöhemminkin. Ehkä pieni tauko olisi paikallaan ennen mitään lopullisia päätöksiä?

2/2 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että kulttuuri- ja ikäero muodostaa kuilun. Kyky keskustella on parisuhteessa yhtä välttämätön kuin luottamus. Jos mietit eroa joka päivä, niin sinulla on jo toinen jalka ulkona ovesta. Sinun on ihan turha jämähtää tuossa iässä suhteeseen, joka ei tunnu oikealta. Joku viisas on sanonut, että silloin, kun tuollaisia cold feet -ajatuksia tulee mieleen, niin ne ovat enkelten kuiskaamia varoituksia.

Salut sulle ja karkkia kaikille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla