Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensimmäinen neuvolakäynti..

Vierailija
27.04.2006 |

..on mulla edessä parin tunnin päästä. Mitä siellä tapahtuu? Jotain verikokeita varmaankin otetaan? Olen kyllä syönyt normaalisti aamupalaa, terkka ei käskenyt olla syömättä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin mulla, ei siellä mitään ihmeellistä muuta, jutellaan, saadaan esitteitä ym.

Vierailija
2/7 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin vaan tulla toivottamaan onnea raskauteesi! Itselläni kun on hetken päästä viimeinen neuvolakäynti edessä. Niin hyvässä muistissa on kuitenkin se ensimmäinen käynti syksyllä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen raskaus tosiaan kyseessä ja ihan pyörällä päästä..

Vierailija
4/7 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä enemmän jutellaan, ja kysellään. Mutta pitääkö riisuntua? Eilen vaan ajelin karvat alapäästä..,

Vierailija
5/7 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan meidän neuvolassa terkka tee koskaan mitään tutkimuksia mihin tartteis riisuutua. Tai no puolivälin jälkeen tietty pitää masu paljastaa kun kuunnellaan sydänääniä. Ekalla kerralla verenpaine ja paino mitataan, tarkastetaan pissa ja hemoglobiini ja otetaan ehkä verikokeet. Kysellään kaikki äidin ja isän sairaudet ja paheet (tupakointi, huumeet, alkoholi) sekä sukujen sairauksia. Saat neuvoja ruokavalioon ja liikuntaan sekä yleensä elintapoihin raskauden aikana.

Vierailija
6/7 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys oli kuitenkin ihan aiheellinen ensikertalaiselta.

Vierailija
7/7 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kysymys oli kuitenkin ihan aiheellinen ensikertalaiselta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä