Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä se leffa oli, missä piti pelastaa sotamies ryan?

Vierailija
15.06.2018 |

Oon miettiny koko illan :(

Kommentit (298)

Vierailija
181/298 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoititko elokuvaa Karhuveljeni Koda ?

Vierailija
182/298 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei mä oon miettiny jo pidempään, että mikä oli sellainen sarja joka tuli telkkarista joskus 2000-luvun alussa? Siinä muistaakseni neljä naista eli villiä sinkkuelämää nykissä tai jossain vastaavassa suurkaupungissa?

Varmasti Miehen puolikkaat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/298 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen pitkään etsinyt elokuvaa joka tapahtui Casablancassa. Siinä oli Rickin baari ja pianisti soitti ihanaa sävelmää. Mikähän sen elokuvan nimi on?

Mä tiedän: siinä on Humprey Bogart. Elokuvan nimi on Syvä uni. Ihana elokuva!

Eikös Syvä uni ole se elokuva missä mies herää joka aamu samaan päivään , nukuttuaan kuin murmeli.

Olen kyllä ihan samaa mieltä. Tuo syvä uni on se murmelijuttu ja Humprey Bogartin elokuva on nimeltään Maltan haukka. Se haukka pääsee karkuun ja saadaan vasta Casablancassa uudelleen kiinni.

Nyt taitaa sekoittua linnut ja elokuvat. Kyseessä on elokuva Kuin surmaisi satakielen. Siinähän on Gregory Peck (jolla oli suomalaissyntyinen vaimo) saattoi se tapahtua toki Casablancassa, en ole aivan varma.

Eikö se ollutkaan Hitchcockin leffa Linnut? Se missä Rick opetti linnut soittamaan pianoa?

Hitchcock on muuten ihan mestari! Sekin leffa missä on se psyko mies.. Olikos se Vertigo. Tosi hyvä!

Sekin oli hieno, se leffa jonka nimeä en nyt muista, se missä katsellaan paljon ikkunasta läpi. Siinä oli joku mies kipsi jalassa. Oliko sen leffan nimi Pyörätuolilla Lissaboniin?

Tais olla JFK. Siinä katsellaan ikkunoista ja puhutaan ikkunoista.

Vierailija
184/298 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sattupa sopivasti, että täällä on näin paljon elokuvaharrastajia. Mullakin on nimittäin leffa hukassa. Siinä oli päähenkilönä joku tarzan. Ja ehkä joku jane. Ne oli jossain metsässä, tai saattoi olla puutarhakin.

Muistaako joku mikä tää on?

Tämä kuullostaa tutulta. Mielestäni elokuvan nimi oli Ylpeys ja ennakkoluulo. Tosin se BBCn minisarja oli parempi kun siinä Tarzanua esitti Colin Firth nuorena ja komeana.

Vierailija
185/298 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei mä oon miettiny jo pidempään, että mikä oli sellainen sarja joka tuli telkkarista joskus 2000-luvun alussa? Siinä muistaakseni neljä naista eli villiä sinkkuelämää nykissä tai jossain vastaavassa suurkaupungissa?

Tämä on Tyttö kullat. Varsinkin se Blanche oli kova miestennielijä.

Vierailija
186/298 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs oli nimeltään se yksi piirretty jossa pikkutyttö oli henkien kätkemä?

Vierailija
187/298 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sattupa sopivasti, että täällä on näin paljon elokuvaharrastajia. Mullakin on nimittäin leffa hukassa. Siinä oli päähenkilönä joku tarzan. Ja ehkä joku jane. Ne oli jossain metsässä, tai saattoi olla puutarhakin.

Muistaako joku mikä tää on?

Tämä kuullostaa tutulta. Mielestäni elokuvan nimi oli Ylpeys ja ennakkoluulo. Tosin se BBCn minisarja oli parempi kun siinä Tarzanua esitti Colin Firth nuorena ja komeana.

Minäkin muistan tämän. Varsinkin se kohtaus missä Tarzan nousee järvestä oli kuumottava. Mutta kun oli englantilaisten tekemä sarja, niin kohtauksen loppu oli tietysti sensuroitu. Sensuroimaton kohtaus Tarzanin ja Janen väliltä löytyy onneksi Youtubesta.

Vierailija
188/298 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se oli Aladdin. Taas yksi klassikko, mutta lapsilta kielletty.

Vierailija
189/298 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan nähnyt Seitsemän vuotta Tiibetissä-elokuvaa? Missähän se on kuvattu, kun oli niin komeat maisemat ja kuinka kauan se tyyppi oli siellä, kun tuntui viihtyvän siellä niin hyvin?

Vierailija
190/298 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatko Sound of Musicia? Siinä ollaan kyllä ihan Euroopassa . Koko ikänsähän se Trappin perhe pyöri siellä.

Vierailija
191/298 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kukaan nähnyt Seitsemän vuotta Tiibetissä-elokuvaa? Missähän se on kuvattu, kun oli niin komeat maisemat ja kuinka kauan se tyyppi oli siellä, kun tuntui viihtyvän siellä niin hyvin?

Tämä on kuvattu Uudessa Seelannissa. On kyllä tosi upeat maisemat siellä. Luulisin, että oli siellä yli 20 v.

Vierailija
192/298 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se kuvattiin yhdessä päivässä Orimattilassa, ihan kustannustehokkuuden vuoksi. Vuoret lisättiin digitaalisesti. Muistan vieläkin millä vauhdilla Brad veti roolin läpi. Ja meitä nauratti... Leffa näytettiin sitten hidastettuna, että saatiin vaikuttamaan pitkältä.

Vierailija
193/298 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saksikäsi Ryan. Pääosassa Tom Hanks.

Vierailija
194/298 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon miettiny koko illan :(

Muistaakseni Kulkurin valssi tai sit Suomisen Olli rakastuu.

Vierailija
195/298 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on Spielbergin parhaita elokuvia ja nimi on tietysti Star wars IV. Tytön nimi on Leia.

Vierailija
196/298 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko joku valaista kun en muista missä lastenelokuvassa sellainen keksimerkki-Hessun kaveri -tyttö hengailee muutaman vertikaalisesti rajoittuneen tyypin kanssa.  Asiaan saattaa liittyä lasikenkä, värttinä, 100 vuotta tirsoja ja kuningas, tai sitten ei.

Vierailija
197/298 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisko joku valaista kun en muista missä lastenelokuvassa sellainen keksimerkki-Hessun kaveri -tyttö hengailee muutaman vertikaalisesti rajoittuneen tyypin kanssa.  Asiaan saattaa liittyä lasikenkä, värttinä, 100 vuotta tirsoja ja kuningas, tai sitten ei.

Paluu tulevaisuuteen 2, katoin just sen

Vierailija
198/298 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monta murhaa oikein tehtiin elokuvassa seitsemän kun jäänyt vaivaamaan?

Vierailija
199/298 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Likainen Harry. Sally on saunottaja. Mustang Sally.

Vierailija
200/298 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä oli se elokuva, jossa Schindler kirjoitti sitä listaa ja saiko se sitä koskaan valmiiksi? Miksi se muuten kirjoitti sitä listaa?

Mä tiedän, tää liittyi natseihin! Sen Schindlerin perhe meni vuorille laulamaan natseille, ja se kirjoitti listan niistä lauluista joita aikoivat laulaa. On tosi koskettava!

Tähänhän tuli jatko-osakin joitakin vuosia sitten. Siinä taitava pianisti piti natseille konsertin joka liikutti heitä syvästi. Leffan nimi oli Amadeus.