Mikä se leffa oli, missä piti pelastaa sotamies ryan?
Kommentit (298)
Vierailija kirjoitti:
Minua kiinnostaa mikä se leffa oli jossa matt damon oli yksin marssissa?
En ole varma oliko tämä siinä Yksin kotona kakkosessa vai kolmosessa. Google auttaa varmaankin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole varma oliko tämä siinä Yksin kotona kakkosessa vai kolmosessa. Google auttaa varmaankin.
Tarkoittanet varmaan kuitenkin elokuvaa Yksi lensi yli käenpesän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei kyllä tuo oli hei me lennetään, eli siinähän oli se jänis jota kuskattiin pitkin lappia vuoden verran
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllä aika varma, että tässä käenpesä jutussa oli se supertietokone Hal joka kaappasi hallintaansa sen avaruusaluksen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei kyllä tuo oli hei me lennetään, eli siinähän oli se jänis jota kuskattiin pitkin lappia vuoden verran
Joo, taidat olla oikeassa. Olisin voinut vannoa, että se on Kellopeliappelsiini.
Entä mikä olisi se leffa jossa Harry tapasi Sallyn?
Vierailija kirjoitti:
Entä mikä olisi se leffa jossa Harry tapasi Sallyn?
Kuinka ollakkaan just eilen tämän katsoin ja tietenkin se on Uneton Seatlessa.
Tästä tuli mieleen, että mikä se oli se Oasiksen biisi, jossa laulettiin, että "don't look back in anger"?
Liian helppo. Kysehän on tietenkin leffasta Etsikää Nemo. Siinä vanha merikapteeni sekä hassun värinen kala seilaavat ympäri maailman ja etsivät Ryania, ja joutuvat monenlaisiin seikkailuihin. Jommalla kummalla oli muistinmenetys, en muista kummalla.
Minä taas tahtoisin tietää, että minkä niminen etsivä seikkailee Sherlock Holmes -elokuvissa? En millään muista hahmon nimeä.
Hyviä vastauksia tyhmään kysymykseen. Taisi olla provo silti... Hyvät naurut olen saanut:D
Vierailija kirjoitti:
Liian helppo. Kysehän on tietenkin leffasta Etsikää Nemo. Siinä vanha merikapteeni sekä hassun värinen kala seilaavat ympäri maailman ja etsivät Ryania, ja joutuvat monenlaisiin seikkailuihin. Jommalla kummalla oli muistinmenetys, en muista kummalla.
Minä taas tahtoisin tietää, että minkä niminen etsivä seikkailee Sherlock Holmes -elokuvissa? En millään muista hahmon nimeä.
En muista mikä laiva upposi Titanicissa ja mihin aikaan sijoittuu Maa aikojen alussa?
Mua kiusaa, kun en millään muista, mikä elokuvan Jeesus Kristus Superstar loppukohtaus. Muistaako kukaan.
Vierailija kirjoitti:
Tästä tuli mieleen, että mikä se oli se Oasiksen biisi, jossa laulettiin, että "don't look back in anger"?
Tämä oli helppo . Kappaleen nimi on Why dont you get a job? Kertosäe on tarttuva I won't pay, i won't pay, no way.
Vierailija kirjoitti:
Mua kiusaa, kun en millään muista, mikä elokuvan Jeesus Kristus Superstar loppukohtaus. Muistaako kukaan.
Joo tässähän tämä päähenkilö lähtee ensimmäisten joukossa Uuteen Maailmaan laivalla (Amerikka) ja sitten tulee haaksirikko ja tää tyyppi selviytyy ja kävelee yksin semmoisella hiekkarannalla kun mainingit lyö rantaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En muista mikä laiva upposi Titanicissa ja mihin aikaan sijoittuu Maa aikojen alussa?
Titanicissa upposi U96 ja oli kyllä jännät paikat. Maa aikojen alussa kertoo 70-luvun öljykriisistä.
Vierailija kirjoitti:
Sherlock Holmesissa oli se Matula, jonka aisapari vaihtui tasaisin väliajoin.
Se on se leffa jossa Tom Hanks näyttelee näyttelemistä,huonolla menestyksellä...Herää kysymys miten jostain voi tulla filmitähti olemalla hölmistyneen näköinen joka filmissä.Forrest Gump:ssa esitti itseään ja vaikea kuvitella ketään muuta siihen rooliin.
Hollywoodin elokuviin ja sarjoihin kannattaa aina suhtautua varauksella, ihan koko totuutta niissä harvoin kerrotaan.
https://www.google.fi/search?q=steven+spielberg+lies&rlz=1C1ASUT_fiFI58…