Mikä se leffa oli, missä piti pelastaa sotamies ryan?
Kommentit (298)
Vierailija kirjoitti:
Entäs se jossa niiden piti metsästää kauriita mutta sitten ne vissiin vähän eksy ja joutu Vietnamiin viidakkoon?
Se oli Ilmestyskirja. Nyt.
Kyllä ne kauriit sinnekin ilmestyi.
Vierailija kirjoitti:
Tää on vähän ohis, mutta mikä se oli se leffa jossa Morgan Freeman EI näytelly?
Se saattoi olla Panssarilaiva Potemkin. Mutta en mene vannomaan, kun kuulostaa aika uskomattomalta. Pitää joskus tarkistaa näyttelijälista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Robert se Niro ajoi keltaisella autolla pitkin New-Yorkkia ja mitä varten?
Eiks tää ollu se Riemukupla? Jotain kisaa ne ajo ja sit uudemmassa versiossa Lindsay Lohan näytteli Robert DeNiroo.
Ei ei, tämä DeNiron leffa on Pizzataksikuski! DeNiro esitti hajamielistä pizzalähettiä joka kyseli kaikilta "are you talkin to me?".
Vierailija kirjoitti:
Tää on vähän ohis, mutta mikä se oli se leffa jossa Morgan Freeman EI näytelly?
Oisko ollut Karhuherra Paddington?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Robert se Niro ajoi keltaisella autolla pitkin New-Yorkkia ja mitä varten?
Eiks tää ollu se Riemukupla? Jotain kisaa ne ajo ja sit uudemmassa versiossa Lindsay Lohan näytteli Robert DeNiroo.
Ei ei, tämä DeNiron leffa on Pizzataksikuski! DeNiro esitti hajamielistä pizzalähettiä joka kyseli kaikilta "are you talkin to me?".
Saattoi olla. Peilasiko se siinä leffassa itseään niin kauan että pizzat jäähtyi ja DeNiro sai lopussa potkut? Olen ehkä nähnyt sen.
Minua on jäänyt vaivaamaan minkä kokoinen oli 155 suklaapuoti elokuvassa Pieni suklaapuoti.
Mua vaivaa et missä leffasarjassa oli se kummisetä. Oliks sen nimi joku Hevosen pää sängyssä tms?
Mikä oli sen elokuvan nimi missä Autot kiersivät ympyrää. Salama McQueen etunenässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KIITOS ootte niin mahtavia taas! Yöllä en saanut unta, luin tätä ja nauroin. Paljon parempi olo nyt.
Hihhih.
Mikäs olikaan muuten se yks leffa jossa käsiteltiin sitä että oli tapahtunut kauheuksia 28 viikkoa sitten? Mikähän mahtoi sen nimi olla? Taisi olla jatko-osakin jossa käsiteltiin tapahtumia 28 viikkoa myöhemmin, muistaako sen nimee kukaan?
Tämän elokuvan nimi on Virus. Alienit yrittävät muuttaa viiruksen avulla kaikki ihmiset kyborgeiksi. Osa kuitenkin pelastautuu Tähtiportin kautta Atlantikseen.
Ei kun näin se meni: 28 päivää myöhemmin kaikki muuttui zombieiksi elokuvassa Dark floors (tummat lattiat). Siinä puhutaan suomeakin, koska leffa on kuvattu Oulussa ja hissikuski ei millään oppinut repliikkejä enkuksi. Ja siinä on se näyttelijä Noah Huntley, jonka tyttö on pyörätuolissa ja tahtoo väriliidun, mutta ei saa sitä, koska iskä kuolee jo leffan alussa ja muuttuu monsteriksi. Oisko se kakkososa ollut sitten joku Lordi 2, se missä oli 28 viikkoa... Siitä en kyllä muista mitään.
Entäs se, missä kaikki oli sekaisin Marista? :/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kun oli se tv-sarja 24, niin mistä se nimi tulee? Miksi juuri 24 ja onko se joku koodi?
Joo, se on se sarja missä matkustajakone tekee pakkolaskun saarelle, jolla tapahtuu kaikenlaista kummaa. Numerokoodi on osa sen saaren arvoitusta.
Ja minä kun olin varma, että se oli Da Vinci-koodi, missä ratkottiin tuota koodia 24. Lopussa selvisi, että koko saari oli hiirien järjestämä laboratoriokoe, jonka perusteella 24 olikin 42.
Da Vinci -koodissa taidettiin miettiä vastausta perimmäiseen kysymykseen, mutta mikä se oli se vastaus? Vai sekoitanko nyt? Oliko se sittenkin se DaVinci's Demons -sarja ja oliko ne demonit sellaisia avaruusörkkejä?
Ja oliko se Liftari-niminen elokuva, jossa oli se käsikirja niille liftareille?
Vierailija kirjoitti:
Se on se Marilyn And Me - viehättävä blondi muuttaa pariskunnan elämän mutta menehtyy lopussa. Tosi surullinen mutta hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä oli sen elokuvan nimi missä Autot kiersivät ympyrää. Salama McQueen etunenässä.
Se oli Fast & Furios ja sit tietty jatko-osa 2 Fast 2 Furios.
Vierailija kirjoitti:
Easy riderissa oli ainakin kohtaus missä ne chillaili nuotiolla ja poltteli pilveä.
Mua häiritsee kun en muista missä leffassa kerrotaan tarua herrasta, jolla oli sormus. Sarjaan kuului myös hobitista kertova osuus, ne elokuvat julkaistiin myöhemmin. Hitto kun lyö tyhjää?
Entäs se leffa, jossa Leon-niminen palkkamurhaaja ystävystyy nuoren tytön kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Entäs se leffa, jossa Leon-niminen palkkamurhaaja ystävystyy nuoren tytön kanssa?
Kyllähän tämä pitäisi tietää, Luc Bessonin ohjaama Jeanne d’Arc.
Oon yrittäny muistella, että missä rainassa ne pakeni Alcatrazista?
Joo, näitä Sinkkuelämää-leffoja on kaks. Kolmaskin oli suuunnitteilla, mutta kaatui näyttelijöiden kiistoihin ja palkkiovaatimuksiin.