Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä se leffa oli, missä piti pelastaa sotamies ryan?

Vierailija
15.06.2018 |

Oon miettiny koko illan :(

Kommentit (298)

Vierailija
221/298 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikähän oli se leffasarja, jossa Harry Potter -niminen hyypiö hyppi ympäriinsä arpi otsassa jotain oksaa heilutellen ja sit siinä lopussa sen bestis pääsee pois friend zonelta?

Tarkoitatko James Bondeja?

Mä luulen , että kyseessä on se Dirty Harry elokuvasarja. Clint Eastwood on Harry. Todellisia klassikoita ovat.

Vierailija
222/298 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaisiko kukaan semmoista elokuvaa, jossa oli hupaisia hahmoja ja he kävivät Poliisiopistoa ja pääsivät poliiseiksi. Taisi olla useampi samaa sarjaa oleva elokuvapläjäys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/298 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usko jo, tää on hauskaa vain sun omasta mielestä.

Voi voi, kun sarkasmi on vaikea laji. Pai pai pientä.

Vierailija
224/298 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistaisiko kukaan semmoista elokuvaa, jossa oli hupaisia hahmoja ja he kävivät Poliisiopistoa ja pääsivät poliiseiksi. Taisi olla useampi samaa sarjaa oleva elokuvapläjäys.

Niin, noiden elokuvien nimi on ihan kateissa.

Vierailija
225/298 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoinpa tosi hyvän leffan sen nimi oli Villi joki tai Syvä joki tai Joki tai Kwai-joen silta tai Joki jolta ei ole paluuta, en nyt muista tarkemmin, mutta tosi jännä se oli ja mukaansa tempaava juoni siinä. Suosittelen!

Oletko varma, ettet nyt tarkoita Rio Bravoa?

Vierailija
226/298 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä oli se scifi-leffa, missä Sipilän näköinen olio kykki komerossa, ja oli lasten lemmikkinä? Oliko se Diktaattori?

Eikä ollut, kun se oli Flubber. Eikä se ollut komerossa vaan laboratoriossa piilossa.

Vierailija
227/298 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tappava ase? Eikös niitä ollut monta elokuvaa tosiaan?

Vierailija
228/298 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kauan etsinyt toiseen maailmansotaan ajoittuvaa vakoilu- kautta sotaleffaa. Sen muistan että alussa siinä lennetään jollain kuljetuskoneella ja hypätään alpeille. Aina mulle ehdotetaan, että se ois joku Kotkat kuuntelevat mutta en o siihen lähtenyt ollenkaan mukaan koska se on kyl tietääkseni attenboroon luontodokumentti.

Vierailija
229/298 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon kauan etsinyt toiseen maailmansotaan ajoittuvaa vakoilu- kautta sotaleffaa. Sen muistan että alussa siinä lennetään jollain kuljetuskoneella ja hypätään alpeille. Aina mulle ehdotetaan, että se ois joku Kotkat kuuntelevat mutta en o siihen lähtenyt ollenkaan mukaan koska se on kyl tietääkseni attenboroon luontodokumentti.

Tähän kotka liittyy ihan selkeästi eli tarkoittamasi elokuva on Kotka on laskeutunut. Jostain syystä tästä kotkasta on kovasti puhetta tässä filmissä ja lopuksi sanotaan, että The Eagle has landed.

Vierailija
230/298 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän tässä haeta Beverly hillsin kyttää.

Vierailija
231/298 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän oli Kunniattomat paskiaiset. Siinä hypätään alpeille pelastamaan Trappin perhettä. Lopuksi todetaan ettei kannatakaan, ja joukot komennetaan takaisin.

Vierailija
232/298 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän tässä haeta Beverly hillsin kyttää.

Ei, muistat väärin, nuo leffat kertovat sellaisesta sarjamurjaajasta joka kyttäsi ja vaani ihmisiä Beverly Hillsissä. 

Vierailija
233/298 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään sitä nimeä muista, mutta se oli joku Pelastusarmeijan mainoselokuva 90-luvulta.

Vierailija
234/298 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään sitä nimeä muista, mutta se oli joku Pelastusarmeijan mainoselokuva 90-luvulta.

Niin tosiaan tämähän oli se Pelastakaa sotamies Ryan, oli Pelastusarmeijan rekrytointifilmi.

Vierailija
235/298 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kun oli se tv-sarja 24, niin mistä se nimi tulee? Miksi juuri 24 ja onko se joku koodi?

Joo, se on se sarja missä matkustajakone tekee pakkolaskun saarelle, jolla tapahtuu kaikenlaista kummaa. Numerokoodi on osa sen saaren arvoitusta.

Vierailija
236/298 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kun oli se tv-sarja 24, niin mistä se nimi tulee? Miksi juuri 24 ja onko se joku koodi?

Joo, se on se sarja missä matkustajakone tekee pakkolaskun saarelle, jolla tapahtuu kaikenlaista kummaa. Numerokoodi on osa sen saaren arvoitusta.

Ja minä kun olin varma, että se oli Da Vinci-koodi, missä ratkottiin tuota koodia 24. Lopussa selvisi, että koko saari oli hiirien järjestämä laboratoriokoe, jonka perusteella 24 olikin 42.

Vierailija
237/298 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siitä tehty elokuva?! Milloin!?!?

Vierailija
238/298 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on Taru sormusten herrasta! Ne poliisit jahtasivat siinä yhtä sormuksen varastanutta tyyppiä. Vähän turhan pitkäkestoisia leffoja mielestäni, mutta hienot maisemat siellä Tiibetissä, missä leffat on kuvattu.

Vierailija
239/298 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lizzie McGuire

Vierailija
240/298 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikähän oli se leffasarja, jossa Harry Potter -niminen hyypiö hyppi ympäriinsä arpi otsassa jotain oksaa heilutellen ja sit siinä lopussa sen bestis pääsee pois friend zonelta?

Eikö se tehnyt keikkaa siivoojana kun sillä oli se luutakin. Tarkoitat siis harlinin elokuvaa siivooja (cleaner) jossa taisi olla pääosassa harry potterina samuel L jackson.