Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lukas Leonin XTC biisin sanat

Vierailija
14.06.2018 |

Saako muut selvää kyseisen biisin sanoista? Ite en saa kaikista sanoista selvää ja se vähän ärsyttää :( voisiko joku laittaa ne tänne, jos saitte kaikista sanoista selvää!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä kohta erityisesti? Viitsi koko biisiä tänne kirjotella.

Vierailija
2/7 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No esim se toinen verse ja sit olis kiva saada se Cheekin verse myös! La menos julkkareihin ja olis kiva osata laulaa se biisi. Kiitos jo etukäteen, jos jaksat/viitsit laittaa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

lol ei oo sit välttis oikein

tää on ollu lukasin elämän paras ilta/ päähän noussu lupasin et tänää palaa gilla/ hasardilla alkuillat klubil kundi boolasisi? muijies kanssa rupesi tanssaa buudisi kohtasi sillä mut johdatit ekstaasii/ ja ekaksi kauempaa tsekkailtii sit kohdalles steppasin ehdotin yöllistä facetimee/ mut kroppaasi vasten mun omani pressasit otit mun peffast kii niinku tää olis sun estraadi/ kuosist vahvast huolimatta ei jätetä tät puolimatkaa mä meen maaliin. Kertsi- päästä varpaisiin sä viet mut taivaisiin/ ku poppais pillerii / tää on ekstaasii / tuun susta humalaan ku koskis jumalaan/ ku poppais pillerii/ tää on ekstaasii. Oh my god im so hot.

Kakkos kierros mulla jatkot tiedos/ siel musaki soi ja mun kaikki boyt vahvasti taas on miedos / mut rihannalt ? lainaan ollaan kimpassa timantit taivaal/ hukun sun loveen titanic laivas skipataan ? vaik digaanki bailaa/ ku yllättäin synkät värit on iloset värit ihomme välis vaan kylmät väreet / pelkään et mulle ei jää yhtään käteen jos lukaksen mukaan et nyt täält lähe/ niinku pillerii poppais mieleni pilviin nostaa sun killeri kroppa/ ekstaasiin liikkeesi johtaa sinne tahdon itseni kadottaa. Keekki- onks tää taaaas yks ilta elämän meressä ajopuuna jaaa ny liikaa emäntä edessä hajoo kuula /mä oon seilannu maailman meret läpi nähny kaiken kahteen kertaa/ mut nyt siinä sä seisot mun edessäni vaikee tät aiempaan ees vertaa / oon alkanu hukkumaan turtumaan ulappaan saat mut murtumaan tuun susta humalaan / haluun rummuttaa sua ja luukuttaa musaa vaan puhkua ja puhaltaa/ saada sut sulamaa hulluna huutamaan kutsumaa jumalaa oot jotain puuttuvaa/ ei muuttumaa mua saa kuka vaan mä tuun sua kumartaa laitan tän futaamaan /mut hajoon jos en mun mukaan sua saa XD 

Vierailija
4/7 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa!!!! Kiitos!!!! Oot ihan best!!! <3

Vierailija
5/7 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanooko se alussa  "oh my god i'm so hot" vai mitä?

Vierailija
6/7 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulin että omg that’s so hot 🤔

Vierailija
7/7 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on "OMG I'm so high"