Mies kysyi voiko tulla naamalle
Kommentit (24)
Jos se miestä miellyttää niin miksi ei. Ei kai se naama siitä kulu.
Juu, tätä tapahtuu suht säännöllisesti. Etenkin lakananvaihtopäivinä :D
Mies kiihottuu siitä ja minä kiihotun hänen nautinnostaan.
En, kun kerran osui silmään, niin oli aika ikävä kokemus. Nykyään saa tulla tisseille jos haluaa, muttei naamalle
No ainahan sitä buk kakea voi leipoa.
Vierailija kirjoitti:
En, kun kerran osui silmään, niin oli aika ikävä kokemus. Nykyään saa tulla tisseille jos haluaa, muttei naamalle
Silmät kiinni.
Tottakai antaisin. Ihan samoin kuin saa tulla rinnoille, kaulalle, vatsalle, perseelle, suuhun, mihin vaan. Mitä haittaa moisesta on?
N36
En halua tuollaista. Mihin muualle vain. Ei se kyllä ikinä päästä kuin sisään vain.
Haluaisin naamalle, tisseille, pyllylle. Joskus saan mahalle/pllulle, mutta useimmiten en. Enkä suuhunkaan, koska en halua suoraan sitä suuhun, ja peseminen kuulemma olisi tylsää. Kaikkea muutakin kyllä haluisin, mutta toiveeksi jää tämän miehen kanssa. :(
Mun miehellä on musta vyö bukkakessa.
Poikaystäväni saa vapaasti valita mihin lastinsa kulloinkin roiskii, itse otan mieluiten suuhun. Siinä on vaan mielestäni jotain älyttömän kiihottavaa, kuten myös naamalle laukeamisessa.
Tapailemani nainen antoi tulla naamalle, mälli osui leukaan ja huuliin. Nainen oli heti sen jälkeen tarjoomassa pusua, eli olis pitäny omaa spermaa maistella! Ei kiitti!
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin naamalle, tisseille, pyllylle. Joskus saan mahalle/pllulle, mutta useimmiten en. Enkä suuhunkaan, koska en halua suoraan sitä suuhun, ja peseminen kuulemma olisi tylsää. Kaikkea muutakin kyllä haluisin, mutta toiveeksi jää tämän miehen kanssa. :(
Antaisitko minun todella laueta myös kauniille pakaroillesi?
Vierailija kirjoitti:
Tapailemani nainen antoi tulla naamalle, mälli osui leukaan ja huuliin. Nainen oli heti sen jälkeen tarjoomassa pusua, eli olis pitäny omaa spermaa maistella! Ei kiitti!
Mun kohdalla olis ollu viimenen kerta kun naamalle laukesit, todennäköisesti olisin pistänyt pihalle kokonaan. Jos oletetaan että mä otan spermat suuhun/naamalle, niin silloin vaadin että kumppanissa on sen verran miestä että pystyy suutelemaan vaikka sperma vielä huulilla maistuisikin.
Minulle sopii, koska sperma on parasta ihovoidetta. Se sisältää käytännössä miljoonia kantasoluja per senttilitra. Jos tietäisitte mitä naamavoiteenne sisältää niin ottaisitte spermaa naamallenne kiljuen onnesta.
Olen mies, minulla ei ole miestä, mutta en antaisi. Nainen voisi istua naamalleni.