Onko pakko tanssia, jos haluaa päästä jatkoille?
Olen viriili viisikymppinen mies, joka haluaisi tavata saman ikäisen naisen. Käyn tanssiravintoloissa lähinnä naisten tähden, tanssia en halua, enkä oikein pidä tanssimusiikistakaan.
Aina välillä tapaan tiskillä naisen, jonka kanssa on kiva jutella. Mutta sitten nainen pyytää minua tanssimaan ja ongelmat alkaa,
Olen kieltäytynyt kohteliaasti ja selittänyt miksi en halua tanssia, silti nainen ottaa siitä nokkiinsa.
Keskustelu tyrehtyy yleensä siihen ja nainen poistuu paikalta.
Kommentit (6)
Naiset tulkitsee aika helposti ettet halua tanssia juuri hänen kanssaan. Ihan vastaavat reaktiot saa baareissakin.
M35
Vähän samanlainen "ongelma" kuin AP:lla.
Kävin yksissä häissä joiden loppupuolella viehättävä nainen tuli hakemaan tanssimaan. Vastasin kohteliaasti että ei kiitos ja nainen lähti takaisin tanssilattialle. Tuollainen harmittaa jos naisen ainoa aloite on pyytää tanssimaan, naiset tiettyy rakastaa tanssimista mutta useimmat miehet ei.
Toivon että tuo nainen ei ollut kiinnostunut koska kyllähän mä olisin voinut tutustua muuten mutta en tanssimalla, argh.
Kyllähän se on hyvä tietää onko rytmi hallussa; seksikin on yleensä parempaa rytmitajuisen kanssa - etenkin jos kumppani osaa käyttää kroppaansakin rytmikkäästi...
Tanssiminenhan on loppujen lopuksi "simuloitua seksiä"... ;)
No Brainer kirjoitti:
Kyllähän se on hyvä tietää onko rytmi hallussa; seksikin on yleensä parempaa rytmitajuisen kanssa - etenkin jos kumppani osaa käyttää kroppaansakin rytmikkäästi...
Tanssiminenhan on loppujen lopuksi "simuloitua seksiä"... ;)
Osaan liikkua modernin jatsin tahdissa. Sellainen tempoilu synkooppeineen ei taida olla naisten mieleen.
AP
Vierailija kirjoitti:
Käy jossain toisenlaisessa paikassa välillä. Voisit opetella flossaamaan. Takuulla vientiä on.
En tiedä mitä on flossaaminen.
Ja toisissa paikoissa, joissa on jännittävää musiikkia, naiset ovat nuoria ja melko erikoisen näköisiä,
Käy jossain toisenlaisessa paikassa välillä. Voisit opetella flossaamaan. Takuulla vientiä on.