Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luteaalivaihe 11 päivää. Onko mahdollisuuksia raskauta?

Vierailija
14.06.2018 |

Olemme jo jonkun aikaa yrittäneet lasta ja olen nyt muutaman kierron ajan tikuttanut ovulaatiota ja todennut että luteaalivaihe jää vaan 11 päivän mittaiseksi. Ovulaatio oli siis 2.6 ja menkat alkoivat tänään. Onko näin lyhyellä luteaalivaiheella mahdollisuuksia raskautua vai tarvitseeko apua? Kaksi lasta ennestään ja raskaudet alkoivat sillon suht helposti, muutaman kuukauden päästä yrityksen aloittamisesta ja sillon en tikuttanut ovulaatiota joten en tiedä kuinka pitkä luteaalivaihe oli silloin. Haluaisin nyt vaan tietää että onko tässä tilanteessa mitään mahdollisuuksia vai varaanko jo suoraan ajan gynelle?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikossa näköjään virhe. Piti lukea raskautua ei raskauta. Ap

Vierailija
2/7 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan tiedä?

Vierailija
4/7 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

...

Vierailija
5/7 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

.............

Vierailija
6/7 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti on mahdollista, varsinkin kun olet jo kaksi kertaa raskautunut. Toisaalta on vaikea sanoa mitään tiettyä rajaa riittävään luteaalivaiheeseen. Minun luteaalivaiheeni on vain 8 päivää, se ei ole gynen mielestä riittävä. Käytössä on lugestron-keltarauhashormonit kiertoa pidentämässä. Vauvaa yritetty reilu vuosi.

Vierailija
7/7 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti on mahdollista, varsinkin kun olet jo kaksi kertaa raskautunut. Toisaalta on vaikea sanoa mitään tiettyä rajaa riittävään luteaalivaiheeseen. Minun luteaalivaiheeni on vain 8 päivää, se ei ole gynen mielestä riittävä. Käytössä on lugestron-keltarauhashormonit kiertoa pidentämässä. Vauvaa yritetty reilu vuosi.

Kiitos vastauksesta. Olen myös miettinyt tuota että tarvitsenko noita lugestroneja mutta yritetään vielä muutama kuukausi jos tärppi tulisi ennen kun käännyn gynen puoleen. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän