Onko SWIPE huijausta?
mitä mieltä olette, onko tuotteet parempia ja halvempia kuin kaupan? Siskoni on alkanut swipe-emännäksi ja painostaa koko ajan ostamaan ja pitämään kutsuja...
Kommentit (16)
vaikka kynsin hampain vastustelin swipen tuotteita. Superkymppi ihan ehdoton lasten tahrojenpoistaja, ei pelota ostaa ees kirppareilta likaisia vaatteita, kun ne lähtee superkympillä kätevästi suihkauttamalla. Samoin ikkunaliinat ja pumppusaippuapullo hyviä, haaveilen kalliista swipen lattianpesusetistä..
kaikki perustuu juuri siihen, että painostetaan ystävää pitämään kutsut. Eihän sitä kehtaa olla ostamatta sitten.... Minusta SWIPEN pesuaineet eivät ole sen kummempia kuin kaupan ja ihonhoitotuotteet ihan markettikaman veroisia( mutta paaaaljon kalliimpia!)
Huijausta ei varmaan mikään ole, mutta tuotteet voivat olla kyllä normaalia kalliimpia näissä verkostomarkkinoinneissa. Yleensä ovatkin, koska mistä sitä muuten katetta saisi... Olen kuullut paljon Swipen tehokkuudesta ja hyvyydestä, mutta itse en osta niin kalliita tuotteita, vaikka olisivatkin tosi hyviä. En myöskään tykkää kutsuilla myytävistä tuotteista. Se menee joskus vähän " pakko-ostamiseksi" , jos ei kehtaa olla ostamatta. Enää en menekään kutsuille, ettei tulisi ostettua mitään kamalan kallista.
ihan samaa kamaa saa siis marketista. siinä markettipesuaineessa on ehkä enemmän vettä, mutta tulee kuitenkin PALJON halvemmaksi kuin SWIPEN pesuaineet. Myös siivousliinoja saa murto-osan halvemmalla kaupasta. Esim dailyn mikrokuituliina maksaa 3 e ja swipen samanlainen muistaakseni 10 e. Minulla on molemmat ja ihan samanlaisia ovat!!
pitää mennä istumaan jonkun kotiin kuuntelemaan tylsää luentoa pesuaineista ja sitten täyttää niitä lippusia ja koko ajan painostetaan, että osta vielä yksi tuote niin saat tämän tosi kalliin jutun puoleen hintaan??? sitten pitää odottaa että ne aineet tulee ja hakea kaverilta, kamalan VAIVALLOISTA!!!
Kerran tämän kokeneena, en jaksa kiinnostua MISTÄÄN tuppereista tai partyliteistä ym. vaan ostan mitä tarvitsen kätevästi kaupasta!
Matonpesu on niin helppoa Swipwllä :)
Kutsuilla tykkään toki muutenkin käydä, joten se puoli myynnissä ei minua häiritse. Niille, jotka eivät halua käydä kutsuilla, kerrottakoon, että tuotteita voi ostaa myös suoraan edustajalta. Alkuun on toki suotavaa käydä kutsuilla, että osaa sitten laimentaa niitä tuotteita tarpeeksi paljon.
Kaupan pesuaineita ei voi verrata Swipen tuotteisiin lainkaan. Swipet tulevat yksinkertaisesti halvemmiksi. Harmittaakin, kun olen itse käyttänyt pari viime vuotta jo kaupan mömmöjä, kun ' oma' myyjäni jätti hommat ja keskittyi päivätyöhönsä. Mikrokuituliinoissakin on todella paljon eroa kaupasta ostettuihin sinituotteen tms. liinoihin. Tiedän, sillä olen sortunut niitäkin hamstraamaan, kun vaikuttavat muka halvoilta. Vanhimmat käytössäni olevat siivousrätit (siis mikrokuituiset Swipen liinat) ovat jo ainakin kahdeksan vuotta vanhoja ja käytän niitä tiskirätteinä. On helppoa pyyhkiä pöydästä puurojäljetkin, vaikka ehtisivät kuivahtaa. Ja sitten vain muiden 60 pesua vaativien pyykkien kanssa samaan koneeseen.
Niin ja pesuaineet sun muut ostokset saa kylläkin myyjältä yleensä suoraan kutsujen loputtua itsellensä. Ei tarvitse odotella niin kuin tuppereita.
Sitä teräsvillaa, Bou Boulia, kannattaa myös testata. Enpä ole parempaa mistään löytänyt!
Siis yrittäkää nyt jo erottaa et mikä on mitäkin!
Noita Swipen tuotteita ei voi samana päivänäkään verrata golden tuotteisiin, otse en pysty golden omia käyttää, liikaa hajusteita!
Ja huomatkaa että SWIPEN tuotteet tuntuvat kalliilta, mutta ovat tiivistettä ja näin ollen kestävät PALJON kauemman kuin markettien pesuaineet!! Ja ihonhoitotuotteet eivät todella ole laadultaan samoja kuin markettien tuotteet! Swipen omissa on melkeimpä kaikissa activ aloeta (aloe veraa) joukossa joka on todella hyväksi iholle, sen uusiutumiselle mm!!!
Ja älkää nyt hyvät ihmiset vain sit skoittako vielä amwayta tähän soppaan!!!
SIIS SWIPE/ HOMCARE EI OLE VERKOSTOMARKKINOINTIA!!!
VAAN SUORAMYYNTIÄ!!!
Ja tuotteita saa todella ilman kutsuilla käymistä jälleenmyyjältä, ihan jos soitat jälleenmyyjälle hän jopa voi sinulle tuoda tuotteet suoraa kotiin!! Todella kätevää ja vaivatonta!!
Ja kutsuilla jos käy, niin suurin osa tavaroista on siinä mukaan saatavana, ei tarvi odotella montaa viikkoa, nekin tuotteet joita ei sillä hetkellä ole jälleenmyyjällä kutsuilla mukana tulevat jo parin päivän päästä tilauksesta!!!!!
Hmm.. Sinä, jota harmittaa, kun oma myyjä lopetti. Miksi et itse osta verkosta, kuten opetit muita tekemään, vaan tyydyt huonoihin kaupan mömmöihin?
Tiski rätti tulee viellä halvempi kun virkkaa
Itse, mutta lattia lasta ja pesin mitä parhain
Uusi pesin on hyvä ikkunan pesussa ja käy varteen korkeaan ikunan pesuun
Ostin joskus sellaisen swipen levymopin missä on sellainen mikrokuitinen "liina". Ihan paras ostos ja kestänyt käytössä jo lähes kymmenen vuotta. Tarranauhat hyvässä kunnossa ja "liina" pysyy paikoillaan.
Vastaavasta Sini-merkin tuotteesta on nuo tarrat irtoilleet ja kuluneet.
Meillä oli kotona aina 90-luvulla SWIPEA ja ostin sitä omaan kämppäänikin.
Tykkäsimme tosi paljon. Kaikkein paras tapa pyyhkiä pölyä ja tahroja, ihana tuoksu.
Joskus ostin itselleni myös ihanaa saippuaa SWIPELTA.
Jos vielä on SWIPEA, haluan ostaa sitä!
Vierailija kirjoitti:
Meillä oli kotona aina 90-luvulla SWIPEA ja ostin sitä omaan kämppäänikin.
Tykkäsimme tosi paljon. Kaikkein paras tapa pyyhkiä pölyä ja tahroja, ihana tuoksu.
Joskus ostin itselleni myös ihanaa saippuaa SWIPELTA.
Jos vielä on SWIPEA, haluan ostaa sitä!
Tuon SWIPE-mainoksen jälkeen epäilen, että on SWIPEA kaapit täynnä.
-02 vuodesta lähtien käyttänyt. Melkein kaikki tuotteet läpi. Aloitin pesuaineista kun lapsella oli käsittämätöntä ihottumaa. Vaihdoin pesuaineen ja ihottuma ja kutinat hävisi.
Sen jälkeen ei ole hirveän hajusia bioluvileja yms kauheuksia ostettu. Kaupoissakin oksettaa kun jouruu kävelemään ihmisen takana joknka vaatteet lemppaa kun rankka tynnyri.
Sininen ja vaalpun Swipe parasta mitä voi löytää.
Kaikki laimennetaan joten halvempia et voi löytää. Sin lähtee kaikki. Mm.poika nappaa aina juurikin sen pullon kun haluaa helposti ja nopeasti auton maskista hyttysjämät pois. Muut ei ota niin tehokkaasti. Myllyttänyt autoja nuoruudesta lähtien. Joten tuo tuotepuoli hallussa kyllä.
Vaalpun käytössä ihan kaikkialla. MIKÄÄN tiskiaine kaupasta ei pese tätä. MIKÄÄN muu ei irrota rasvaa kylmällä vedellä. Välillä sorrun kaupan tuotteisiin ja sitten heitän ne vuoden päästä kaappia täydentämästä miltei täysinä roskiin.
Mikrokuiturätit hirveän värisiä vihreitä mutta siinäpä ovat olleet alusta lähtien. Sini ei peittoa näitäkään tuotteita. Ja kalliimmaksi tulee.
Nuorena siitä voi uskoa mihin vaan.
tässä puhuu pelkästään kokemus!!
Ihan parhaita tuotteita.
Pesuliinaa ei voita mikään.
Vieläköhän niitä on saatavilla?
Pitäisi päivittää sekin ja tilata samalla myös kavereille, joille olen opettanut saman homman.
Kunnon saunojat nauttivat tästä tuotteesta.
Esim. käy mattojen pesemiseen, matot vaan likoamaan Swipeveteen, pari tuntia odotusta ja se on melkein siinä =).