Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä mua vaivaa?

Vierailija
13.06.2018 |

Elämäni on mielestäni tähän saakka tuntunut hyvältä. Kiva työ,ihana mies,paljon ystäviä,mukavia harrastuksia jne MUTTA nyt yhtäkkiä kaikki on alkanut tuntua jotenkin ahdistavalta. Koitan miettiä järjellä,että minulla ei ole mitään murheita eikä pitäisi tuntua tältä,mutta kaikki on menettänyt merkityksen eikä mikään jaksa innostaa..

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masennus.

Vierailija
2/7 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

k.ullikaruselli kutsuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala käymään vieraissa eli hanki salarakas eli rakastaja, niin kaikki voi vielä muuttua ja saat elämääsi säpinää ja sisältöä.

Vierailija
4/7 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti,onko se vaan siis paskan parisuhteen syytä?

Vierailija
5/7 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kaikki on hyvin niin saattaa tulla olo, että mitäs nyt? Onko enää mitään saavutettavissa?

Minulle tuli tuommoinen olo aikoinaan. Mietin, että onko elämässä enää mitään vai oliko kaikki nyt tässä.

Vierailija
6/7 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet unohtanut keksiä uusia haaveita toteutuneiden tilalle, jota kohti pyrkiä. Nyt elämä sitten tuntuu tyhjältä ja merkityksemättömältä. 

Kohta päätät luopua ihanasta miehestäsi, työstäsi, harrastuksistasi tai ystävistäsi saadaksesi elämääsi vaihtelua. Luulen, että etsit uuden miehen.

Vierailija
7/7 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on kyllä totta,että ei ole oikein mitään tavotteita/haaveita enää ja siitä tyhjyys :/ En vaan tiedä mitä haluan.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yhdeksän