Päiväkodin henkilökuntaa paikalla? Mitä toivotte kevätlahjaksi vanhemmilta? ev
Kommentit (28)
Lapseni jatkavat päiväkodissa normaalisti kevätjuhlien jälkeenkin, pitäisi vissiin antaa myös kesä-, syys- ja talvilahjatkin. Joulumuistamisen vielä sentään jotenkin ymmärrän.
Sitä paitsi: kyllähän firmoissakin töissä olevat ihmiset saavat lahjoja. Asiakkaille ainakin annetaan lahjoja. Lahjasta tulee hyvä mieli!
Miten muutes olis lahjaksi pullo kuohuviiniä?
ap
keväisin yleensä eskarit tuovat kukkia tms lähtiessään kouluun ja se on ihan riittävää, ihan kiva jos vanhemmat haluu nuistaa mutta en sitä mitenkään odota.
työnantaja yleesä muistaa joulut ja keväät ja se on ok
lto
Millälailla työnantajasi muistaa jouluna ja keväällä?
t.lto jota työnantaja ei muista kuin kerran kuussa
Ei tosiaankaan mitään viinejä. Ei ole fiksua antaa lahjaksi alkoholia, kun ei tiedä, onko toinen raitis vai ei. Voi olla jopa entinen alkoholisti. Jos on raitis, lahja ei ilahduta, vaan voi tuoda ehkä vähän pahaakin mieltä.
Vierailija:
Ei tosiaankaan mitään viinejä. Ei ole fiksua antaa lahjaksi alkoholia, kun ei tiedä, onko toinen raitis vai ei. Voi olla jopa entinen alkoholisti. Jos on raitis, lahja ei ilahduta, vaan voi tuoda ehkä vähän pahaakin mieltä.
Vierailija:
paljon. Keskustelut ja joitain pienryhmäjuttuja voi olla tämän omahoitajan kanssa. Ostaisin/antaisin kaikille.
Vierailija:
paljon. Keskustelut ja joitain pienryhmäjuttuja voi olla tämän omahoitajan kanssa. Ostaisin/antaisin kaikille.
muuta. -12
Minä olen saanut lahjaksi viiniä ja se meni todellakin viemäriin heti, kun kotiin pääsin. Eikä tuonut hyvää mieltä. Mutta jos teidän mielestänne on hyvä idea, varmaan sitten viette kaikille sen kuohuviinin.
Vaikka kuppi per hoitaja joka kevät.
Vierailija:
Minä olen saanut lahjaksi viiniä ja se meni todellakin viemäriin heti, kun kotiin pääsin. Eikä tuonut hyvää mieltä. Mutta jos teidän mielestänne on hyvä idea, varmaan sitten viette kaikille sen kuohuviinin.
erikoiskahvit, teet, erikoisöljypullot (Pentik), Pentik/Marimekko purkit täytettynä karkilla, viinipullo, lautasliinat
Vierailija:
arvostuksesta työtäni kohtaan. Kesäkukat ovat myös kivoja nyt, kun on oma piha. Viime keväänä saamani kukat istutin pihalle ja ne ilahduttivat siinä koko kesän. En myöskään toivoisi mitään koriste-esineitä ym. kaapin täytettä. Suklaata olen omien lasteni hoitajille ostanut; ei jää kaappiin ja aina tietää jonkun, joka siitä tykkää, jos ei itse satu tykkäämään.
Vierailija:
Mä olen itse absolutisti ja opettajana olen usein saanut viiniä oppilaiden vanhemmilta. Mun mielestä on tosi kivasti ajateltu, että halutaan antaa jotain rentouttavaa ja nautittavaa lahjaa. Itse olen tarjonnut vieraille viinit ja ollut enemmän kuin iloinen lahjasta.
Mielestäni olen siis jonkinsorttinen asiantuntija vastaamaan, että hoitajat toivovat jotain, joka " katoaa" normaalikäytössään. Siis syötävää tai kukkia. Ei mitään koriste-esineitä tai vastaavia, joita kertyy vuosi vuoden jälkeen lisää. Lopulta ne tarvitsisivat oman huoneen...