Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapurin akka ei tervehdi ikinä

Vierailija
13.06.2018 |

Aluksi kun muutti tänne, tervehdin muutaman kerran ohi mennessä enkä saanut kertaakaan minkäänlaista vastausta. Enää viitsi sanoa mitään. Saman perheen mies ja lapset tervehtii aina, yleensä ihan oma-aloitteisestikin, kuten kaikki muut naapurit.

Siis jos joku ei koskaan itse tervehdi ensin, oletan ettei hän välitä moikkailla naapureita ja jätän jatkossa tervehtimättä. Ehkä nyökkään vain tavatessa. Ymmärrän kyllä jos joku ei jaksa tervehtiä edes vierusnaapureita, mutta silloin kun puhutellaan, olisi kohteliasta vastata.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä? Anna akan olla rauhassa.

Vierailija
2/19 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi tietää, anna olla. Tai ole fiksumpi ja tervehdi jatkossakin kuten sivistynyt ihminen tekee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään oikein moikkaa naapureita. En osaa jutella niitä näitä. Juttelen kyllä jos on asiaa.

Vierailija
4/19 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ok

Vierailija
5/19 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

So what?!

Vierailija
6/19 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Likaa aikaa ja pitää kehitellä joku ongelma, että saa huomiota edes aihe vapaalla? 

Vierailija
7/19 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan siksi, kun kutsut häntä akaksi

Vierailija
8/19 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se pelkää, että viet sen miehen. Oikeasti näitä on, ei tarvitse kuin tervehtiä miestä niin heti pelätään, että salaa harrastaa seksiä sen kanssa. Sillä ei ole väliä vaikka realistisesti se olisi mahdotonta.

Mutta eu välttämättä näin sinun tapauksessa, voi olla vain varautuneempi ihminen luonteeltaan.

Vierailija
9/19 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki elämä!

Vierailija
10/19 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loistavaa! Viimeksi kun naapuri tervehti ja minä takaisin, niin eihän siitä seurannut kuin itkua ja valitusta. 

On siis parempi, ettemme tervehdi naapurin akan kanssa. (sanoisin ennemmin 'mmäksi, mutta se sensuroidaan kateellisten itsensä ylentäjien johdosta)

Sinkkumies

Vierailija
11/19 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tervehdin kiusallani kaikkia rapussa vastaantulevia. Ihan vain ärsyttääkseni moukkia, jotka eivät osaa alkeellisiakaan käytöstapoja. Joskus vielä hymyilen leveästi, vaikka tiedän, etten saa vastausta.

Vierailija
12/19 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tervehdin kiusallani kaikkia rapussa vastaantulevia. Ihan vain ärsyttääkseni moukkia, jotka eivät osaa alkeellisiakaan käytöstapoja. Joskus vielä hymyilen leveästi, vaikka tiedän, etten saa vastausta.

En ole huomannutkaan, koska mulla on tärkeämpääkin ajateltavaa.

Sinkkumies

Vierailija
13/19 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies

Vai niin. Kiitos tästä tiedosta! Veikkaanpa. että tulet olemaan sinkku vielä pitkän tovin.

Vierailija
14/19 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatan mm. miettiä kävellessäni mitkä koneet ja laitteet on töissä viimeksi huollettu ja mitkä kaipaavat uusimista. Mitä tarvitaan lisää ynnä muita jokapäiväisiä käytännön asioita.

Yleensä jos en mieti työasioita, niin sitten mietin kotiasioita. 

Ei kaikilla ole koko päivää aikaa leikkiä hyacinttien kanssa taapero leikkejä.

Sinkkumies

Vierailija
15/19 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies

Vai niin. Kiitos tästä tiedosta! Veikkaanpa. että tulet olemaan sinkku vielä pitkän tovin.

Veikkaan myös, että sinä pysyt pitkän tovin hrono.

Sinkkumies

Vierailija
16/19 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään oikein moikkaa naapureita. En osaa jutella niitä näitä. Juttelen kyllä jos on asiaa.

En minäkään osaa jutustella niitä näitä ja olen aina ollut ujokin, joten vältän sitä. Hein tai moin voin silti sanoa muutamille lähimmille naapureille, koska se on kohteliasta eikä vaadi suuria ponnisteluja.

Vierailija
17/19 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytöstavat ovat muuttuneen sitten kansakoulu aikojen ja itsemääräämisoikeus on vallannut alaa ja ihmisellä on ihan valinnan vapaus valita omat toimintamallinsa.

Vierailija
18/19 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silloin kun asuin kerrostalossa, lähes kaikki moikkailivat, vaikka siellä oli yli 80 asuntoa.

Vierailija
19/19 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikkaan jokaista naapuria riippumatta siitä vastaavatko mitään. Kuuluu hyviin käytöstapoihin 👍

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi