Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä joka päätit olla hankkimatta lapsia: Millaista elämäsi on nyt? Miten päätös on vaikuttanut elämääsi? Vapaaehtoisesti lapseton haluaisi kuulla kokemuksiasi:)

Vierailija
13.06.2018 |

Haluaisin kuulla teidän kokemuksianne elämästänne ilman lapsia. Siis juuri teidän, jotka olette tehneet tietoisen valinnan lapsettomuudesta. Ihan yleistä pohdintaa, hyviä ja huonoja puolia - millaisena koette elämänne:)

Itse en halua koskaan lapsia, ei vain ole minkäänlaista halua hankkia lapsia. Harvoin kuitenkaan pääsee kuulemaan vanhemmilta naisilta ja miehiltä heidän kokemuksiaan. Arvostaisin siis paljon kommenttejanne!

Huomio: jos sinulla on lapsia tai et ole vapaaehtoisesti lapseton, tämä keskustelu ei koske sinun kokemuksiasi.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvää elämää vietetään miehen kanssa. Vapaata. Miehellä on oma firma joka kulkee läppärin matkassa ja itse olen keikkatyötä tekevä, joten meillä on suht paljon vapaa-aikaa, joka vietetään matkustellen tai näin kesäaikaan mökillä. En näe tässä elämässä tällä hetkellä huonoja puolia. Ollaan yli nelikymppisiä molemmat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla