Mä oon niin kyllästyny kaikkeen. En jaksa lapsii mun pää hajoo
Sekoon varmaa kohta. Tää tuntuu niin paskalta ja turhalta
Kommentit (19)
Välillä tuntuu että ois pitäny jättää tekemättä
Ap
Omaperäinen aloitus jälleen kerran.
Ymmärrän tunteesi missäpäin asut? Mulla on kersat jo kohta 10v ja 14v, pärjään kyllä vaikka adhd lapsen kanssa on vankka 14v kokemus :D
Kyllä monella muullakin om samat fiilikset ku sulla, kunnes ne häviää, toivottavasti.
Laitetaanko av-mammat popparit uuniin?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä monella muullakin om samat fiilikset ku sulla, kunnes ne häviää, toivottavasti.
Ei ole kahdessakymmenessä vuodessa ainakaan hävinnyt.
Vierailija kirjoitti:
Ei viitsi, kärtsäävät siellä :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just sain selville että parikymppinen tyttöni ei ole valmistunut vaikka näin väitti. Huoli on kova kun käyttää päihteitä ja viiltelee. Kun ei sitä vanhemmutta ei vaan jaksa se näkyy lapsissa aikuisenakin. : (
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla kaikki lapset jo täysikäsiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei viitsi, kärtsäävät siellä :(
Laita mikro vähän pienenmälle teholle ja pidä vähemmän aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
20 ja 22 vuotiaita
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
20 ja 22 vuotiaita
Onko jotain ikävää tapahtunut, vai miksi et heitä jaksa, asuvatko sun kanssa
No jos se "lapsi" on 20v, niin eihän se ole sun vastuulla enää. vedelköön huumehiaan ja tehköön mitä tykkää. Kyllä mä ainakin sinä päivänä kun oma tenava sen 18 vuotta täyttää, niin kamppeet löytyy rappukäytävästä ja heippa! Virhehän se lastenhankinta on.
Kärsivällisyyttä ... just tänä aamuna teini aloitti aamun hirveällä meuhkaamisella. Puhuu kovalla äänellä eikä tajua miltä itse kuulostaa.
Menee heti ihon alle.
Ei auta kuin yrittää itse pysyä rauhallisena.
Koetetaan kestää...
Ei se ns paremmissa piireissä mene sen paremmin vaikka tutut eivät myönnä. Heillä kaksi nuorinta sekaisin, koska äiti on ihan pimeä akateeminen.
Myös toisessa perheessä tytär viiltelee ja oli hoidossa. Äiti sielläkin perheen ongelma.
Vierailija kirjoitti:
No jos se "lapsi" on 20v, niin eihän se ole sun vastuulla enää. vedelköön huumehiaan ja tehköön mitä tykkää. Kyllä mä ainakin sinä päivänä kun oma tenava sen 18 vuotta täyttää, niin kamppeet löytyy rappukäytävästä ja heippa! Virhehän se lastenhankinta on.
Samaa mieltä, mutta viranomaiset tuntuvat olevan sitä mieltä että ovat vielä minun vastuulla kun poliiseja, sairaaloista myöten soittelevat joka kerta kun jotain sattuu.
Joo ei se muillakaan helppoa aina ole. Ahdistaa kun ei tiedä mihin tai kenelle niitä tunteita purkais just sillä hetkellä. Siks mä tänkin keskustelun tein. Auttoko? No ei juurikaan siihen hetkeen. Mut ehkä täältäki voi vertaistukee saada tai hyvii neuvoi tms
Ap
Se on kovaa ja siksi ei ole itellä lapsia.