suomalaiiset vanhat ukot saunassa tai terassilla!!!!!!!1
se on se yli 60 vuotiainen vanhojen ukkojen juttu, oli terassilla tai saunassa yleisessä saunassa aina sama tarina: MIN KUN SE lin kerran duunissa ja tein 10 tuntia putkeen duunia ....MINÄ kun se olin Espanjasa niin siellä juotiin:...MINÄ kun se duunasin sitä ja tätä
ei osata puhua mistän muusta kuin sitä mitä on joskus ansaittu, kun mmuuten on itsetunto ja elämä paska
ja tietysti se Suomi-leijona-koru
ärsyttävää sakkia
Kommentit (5)
Kannattaa ottaa so mali, kun noin paljon suomalaisia vihaatte.
AndyMcCoys kirjoitti:
se on se yli 60 vuotiainen vanhojen ukkojen juttu, oli terassilla tai saunassa yleisessä saunassa aina sama tarina: MIN KUN SE lin kerran duunissa ja tein 10 tuntia putkeen duunia ....MINÄ kun se olin Espanjasa niin siellä juotiin:...MINÄ kun se duunasin sitä ja tätä
ei osata puhua mistän muusta kuin sitä mitä on joskus ansaittu, kun mmuuten on itsetunto ja elämä paska
ja tietysti se Suomi-leijona-koru
ärsyttävää sakkia
Kokeile sinäkin joskus työntekoa, niin on terassilla jotain puhuttavaa.
työnteko ei maita nyt, pitää nauttia kesästä
tv andy
Uskovainen mies voisi jättää kaljanjuonnin ja tehdä jotain yleishyödyllistä ja palvoa vaikka sitä Jumalaa!!! Mutta ei, terassilla vain tuhlaa tukirahansa ja ruokajonosta hakee ilmaiset ruoat. Poltatko tupakkiakin?
suomalaisen miehen itsetunto on perustunut pitkää duunariansioihin ja viinaan, ei muuhun, nykyään löysävetelät miehet kuuntelee rappia ja itsetuntoa perustuu jou jou huutamiseen rappimankka olalla ja siinä kaikki