Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ikäero toisin päin eli vanhemmat naiset ja nuoremmat miehet

Vierailija
11.06.2018 |

Millaisia suhteita on lähipiirissänne ollut ikäeron suhteen. Millaisia miehiä ylipäätään kiinnostaa vanhempi nainen ja miksi? Mikä yhdistää ja mikä erottaa, esim. lasten hankintako? Ikääntyminen?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tunne ketään tuollaista paria, mutten järkyttyisi tuollaisesta tilanteesta. toisinaan luen yhtä sarjakuvaa jossa vanhempi tyttö on nuorenman pojan kanssa naimisissa.

Vierailija
2/8 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on lähipiirissä useampi aika tuore pari, jossa nainen on 35-43 v ja miesystävä 7-12 v nuorempi. Ei mun mielestä oo mitään outoa, noi mimmit on jotenkin ulkonäöltään ja tyyliltään ehkä ikäisiään nuoremman oloisia, monet jossain luovilla aloilla töissä tms, semmoista hipsteri- ja rockjengiä.

Mimmeistä toki moni on nyt ns. toisella kierroksella, kundeista harvempi.

Itse oon 32 v mies ja voisin hyvin kuvitella tapailevani esim. kymmenen vuotta vanhempaa naista, jos muuten natsais yhteen jutut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nuorista miehistä tullut esim. menestyville naisillekin jonkinlainen statussymboli?  Täälläkin haukutaan sekö vanhempia naisia, mutta usein myös vanhempia miehiäkin.

Aika monilla julkkisnaisillakin on nuorempi mies, toki naiset hyvinsäilyneitä ja rikkaita.

Vierailija
4/8 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurissa oli aikoinaan pariskunta, jossa mies oli n. 30 v nuorempi kuin nainen. Eli aikamoinen ikäero. Yhdessä olivat naisen kuolemaan asti, eli vuosikymmeniä. Lapsia heillä ei tietenkään ollut. Ihan tavallisilta vaikuttivat. Nainen oli lapseton leski kun alkoivat seurustelemaan. 

Nyt on tuttavapiirissä kolme paria, joilla ikäeroa naisen hyväksi enemmän kuin se tavallinen (mun mielestä n. 5 v suuntaan tai toiseen). Yksi pariskunta: nainen nyt n. 65 v ja mies vähän päälle 50, molemmat eronneita ja kummallakin lapsia. Yhdessä ovat olleet n. 10 v, asuvat yhdessä, mies haluaisi kovasti naimisiin, mutta nainen sanoo, että ei mene enää koskaan naimisiin. Mies on tavallinen, nainen kiva, rento, huumorintajuinen ja aika reilusti ylipainoinen.

Toinen pariskunta, nainen n. 55 v ja mies 40 v. Molemmat eronneita ja lapsia kummallakin. Ovat olleet yhdessä viitisen vuotta ja asuvat yhdessä, vasta menivät kihloihin. Ihan perustyyppejä, mies kyllä komea ja nainen todella kaunis. 

Kolmas pariskunta, nainen 40 v ja mies 28 v. ovat naimisissa ja heillä on yksi lapsi ja toinen tulossa. Yhdessä ovat olleet 6 v. Tämän pariskunnan mies on mahdottoman mukava ja fiksu ja tottunut ottamaan vastuuta jo nuoresta lähtien. Nainen on sellainen kansainvälinen bisnesnainen, asunut paljon ulkomailla.

Vierailija
5/8 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prinssi Harryn Meghankin taitaa olla pari vuotta miestään vanhempi - mitenköhän tämä tulee vaikuttamaan ajan kanssa? No ainakin biologinen kello pitää ottaa huomioon.

Vierailija
6/8 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti on isää 8v vanhempi.

Vierailija
7/8 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko nuorista miehistä tullut esim. menestyville naisillekin jonkinlainen statussymboli?  Täälläkin haukutaan sekö vanhempia naisia, mutta usein myös vanhempia miehiäkin.

Aika monilla julkkisnaisillakin on nuorempi mies, toki naiset hyvinsäilyneitä ja rikkaita.

No ei täällä kyllä vanhempia naisia haukuta, miehiä senkin edestä. Seuraapa vaikka tämän ketjun peukutuksia. Kyllä av:lla puhutaan vanhemmista naisista lähinnä ylistävästi, ja samalla toki hieman samanikäisiä miehiä vähätellen.

Vierailija
8/8 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 5v vanhempi kuin mieheni ja hänen veljellään on 8v vanhempi vaimo.

Vielä ei ole ollut ongelmia, paitsi että minä olen seksuaalisesti paljon aktiivisempi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän