Missä pankeissa on hyvä asiakaspalvelu?
Nordeassa ja Aktiassa ainakin on todella tylyä palvelua. Virkailijat eivät ole myöskään kovin osaavan oloisia. Minne kannattaisi raha-asiat siirtää?
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
S-pankissa olen saanut loistavaa palvelua.
Oletko päivittäisten raha-asiat lisäksi ottanut sieltä myös jotain lainoja tai tehnyt sijoituksia?
Käyn pankissa n. kahden vuoden välein. Asiakaspalvelu on siksi aika etäistä. Sähköpostitse olen aina saanut ystävällistä palvelua ja nopeita vastauksia. Oma Säästöpankki.
Op:ssa ja Danskebankissa olen viimeaikoina asioinut isän kuolinpesän asioissa. Hyvää palvelua olen saanut, mutta luulen, että tähän on syynä raha ja omaisuus. Sitä isällä oli.
Hyvää palvelua saa yleensä, kun sitä vaatii asiallisesti, yleensä se on enempi kiinni henkilöstä kuin yrityksestä. Nordeassa saa omien kokemusten mukaan puhelimitse parempaa palvelua kuin verkkopankin postin käyttäen. Tiskiltä miellyttävin palvelukokemus viime aikoina on OP:sta ja syynä lyhyt jonotusaika, mikä voi olla tuuristakin kiinni. S-Pankissa meinasi palaa käämit tiskillä.
Mulla on s pankissa oma pankkiiri, jonka kanssa hoidan raha-asiat.
Kaksi kertaa olen samalta kaverilta asuntolainan ottanut.
Palvelu on joka kerta ystävällistä ja henkilökohtaista, paljon keskustelemme ihan muistakin asioista kuin pelkästään rahasta.
Kaiken tämän lisäksi hinnaltaan s pankki on kilpailutuksen kautta havaittu ylivoimaisesti edullisimmaksi.
Olen ollut Nordean asiakas v: sta 1987 ( Kansallisosakepankki, Merita, Nordea) ja olen ollut erittäin tyytyväinen palveluun.
S-pankissa olen saanut loistavaa palvelua.