Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kesälomareissuvinkkejä 2-vuotiaan kanssa?

Vierailija
11.06.2018 |

Heippa!
Ehdottakaa kivoja kesälomareissukohteita minulle, miehelleni ja 2-vuotiaalle pojallemnne. 😊

Asumme Naantalissa, joten Muumimaailmassa käydään erikseen jonain viikonloppuna. Lentää emme pojan sairauden takia voi. Muuten ei ole rajoitteita.

Ilmiantakaa siis parhaimmat vinkkinne Suomessa (myös Ahvenanmaalla), Virossa, Ruotsissa yms. Kivoimmat kohteet pienille lapsille, parhaimmat majapaikat perheille, mitä vaan hyväksi koettua tai kuultua!

Kiitos jo etukäteen! ☺️

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuhamaa voisi olla kiva tuon ikäiselle?

Vierailija
2/5 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ehdotan jotain paikkaa, jossa saa olla eläinten kanssa. En ole itse käynyt, mutta Muumaa-niminen paikka on sellainen, jossa saa oikeasti ottaa kontaktia eläimiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me käytiin viime vuonna lähes 2-vuotiaan kanssa Lappeenrannassa ja Porvoossa. Noin pienellä oli riittävästi hupia leikkipuistoissa ja merenrannalla, eli mentiin lähinnä sinne, mikä vanhempia kiinnosti.

Tänä kesänä ajateltiin just Muumimaailmaa, mua kiinnostaisi myös telttailun kokeilu.

Vierailija
4/5 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko täällä illalla enemmän lasten kanssa reissaavia paikalla? :)

Vierailija
5/5 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon ikäinen on vielä niin pieni ettei ainakaan meillä vaatinut suurempia sirkushuveja vielä.Parhaiten meni reissut jossa sai mennä ja viilettää aivan omaan tahtiin;kylpylät,rannat,puistot,kotieläintarhat..Virossa on edellä mainittuja hyvin,kuten Suomessa ja Ruotsissaki. :)

Mutta vähemmän on enemmän taaperon kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme