Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi joillekin on tärkeää julkaista omasta naamasta kuva lähes joka päivä

Vierailija
11.06.2018 |

instagramissa tms? Ja nyt erityisesti keski-ikäiset tällaiset ihmetyttää.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomiohuoraamista, heikko muiden ihmisten hyväksynnästä riippuva itsetunto, sietämätön minäkeskeisyys. Luulen 8D

Vierailija
2/15 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma arvo riippuu muista. Sairas itsetunto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se on tärkeää näyttää ettei naama ole ihan vielä rupsahtanut, vaikka lähtölaskenta on alkanut.

Vierailija
4/15 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, mutta eihän niitä kuvia ole mikään pakko katsoa? Esim. Instagramissa voit ihan itse päättää seuraatko jotain vaiko et. Samoin facebookissa, snapissa ja kaikkialla. Eli jos tuo on ongelma niin senkus poistat seuratuista? Jokainen lisää mitä kuvia haluaa.

Vierailija
5/15 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ei muuten tiedä elääkö ne vai eikö elä. Kommenteista ne sitten katsoo, että mitä mieltä pitää olla. Ennen vanhat ihmiset luki kuolinilmoitukset samasta syystä - jos ei löytynyt omaa kuolinilmoitusta, niin sitten reippain mielin päivän ja ajan tappamiseen - kyllä se sieltä sitten ajallaan tulee.

Vierailija
6/15 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ihmiset tuntuvat tykkäävän omasta naamastaan. Tiedän yhden kaverin jolla on oma naama kännykän taustakuvana :D

Vierailija
7/15 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehuihin ja kommentteihin jää koukkuun

Vierailija
8/15 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomionhskuinen persoonallisuushäiriö.

F60.4.

Vierailija
9/15 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoja kuvia vielä kierrätetään uudelleen ja uudelleen. #tb

Vierailija
10/15 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat niin huomionhakuisia ja tyytyväisiä omaan pärstäänsä.

Vierailija
11/15 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole fb.ssa enkä instassa, ehkä jos ne olisivat olleet olemassa kun olin teini niin olisin voinut innostua niistä. En tajua koko ideaa, koska ennen sellaisia ihmisiä jotka alkoivat höpöttää loputtomasti lapsistaan/lemmikeistään/lomistaan yms., tai alkoivat näyttää valokuvia niistä välteltiin kuin ruttoa. Jos jollakin olisi ollut pino kuvia itsestään ja niitä olisi esitellyt kaikille niin kylähulluna olisi pidetty! Että kyllä ovat ajat muuttuneet, en kuitenkaan siitä mieltäni pahoita vaikka oudolta se itsensä jatkuva kuvaaminen tuntuukin:D

Vierailija
12/15 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkäävät, että jos eivät muistuta olemassaolostaan joka päivä, ihmiset unohtavat heidät. Varmaan menisi pää sekaisin jos tietäisivät kuinka vähän ihmiset oikeasti heitä ajattelevat (eli siis ei yhtään).

Vierailija
13/15 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkäävät, että jos eivät muistuta olemassaolostaan joka päivä, ihmiset unohtavat heidät. Varmaan menisi pää sekaisin jos tietäisivät kuinka vähän ihmiset oikeasti heitä ajattelevat (eli siis ei yhtään).

Tämä oli hyvä!

Vierailija
14/15 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule mieleen kuin huono itsetunto. Kaipaavat hyvöksyntää ja kehuja kokoajan. Mutta silti sama jatkuu ja itsetunto pysyy huonona ja huomiohuorausta jatketaan ja jatketaan.

Noloahan se on ulkopuolisista. Itse olen poistanut tollaset kaverilistaltani facesta. 

Vierailija
15/15 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facessa usein huomaa kyllä, miten ihmiset alkaa tympääntyä niihin jatkuviin selfieihin ja tykkäykset hiipuu ihan olemattomiin, siellä joku bestis tai oma puoliso velvollisuudesta enää lopulta tykkää enää niitten kuvista :D