Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos tasoteoria on totta, olen tämän palstan tasottomin mies.

Vierailija
11.06.2018 |

Kysy, ihmettele, keskustele.

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasoteoriassa on mielestäni se vika, ettei se suhtaudu ihmisiin yksilöinä. No mutta kerrohan nyt, mikä sinusta niin "tasottoman" tekee?

M 29

Vierailija
2/56 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tasoteoria oikein kertoo? Se että on olemassa tasoja vai että jokaisen ihmisen tason voi määrittää jollain tavalla ominaisuuksien funktiona?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tasoteoriassa on mielestäni se vika, ettei se suhtaudu ihmisiin yksilöinä. No mutta kerrohan nyt, mikä sinusta niin "tasottoman" tekee?

M 29

Aloitetaan vaikka fyysisistä ominaisuuksista. Olen 171 cm, vähän keskivartalolihava, iso nenä, pieni penis ja karvainen takapuoli. Noilla jo on alinta pohjasakkaa.

ap

Vierailija
4/56 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap käyttää tässä tasoteoriaa sen ainoassa käyttötarkoituksessa eli hyödyttömässä itsesäälissä rypemisessä.

Vierailija
5/56 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M 29

Aloitetaan vaikka fyysisistä ominaisuuksista. Olen 171 cm, vähän keskivartalolihava, iso nenä, pieni penis ja karvainen takapuoli. Noilla jo on alinta pohjasakkaa.

ap

Pituus ei ole tärkeää kaikille naisille, keskivartalolihavuudelle voit tehdä itse jotain. Iso nenä ei ole yhtä huono asia miehelle kuin naiselle. Pieni penis ei haittaa jos olet rakastavassa parisuhteessa ja/tai osaat antaa naisellesi orgasmin muilla keinoin. Karvainen perse on kaikilla miehillä, jos sitä ei ajele, myös minulla :D.

M29

Vierailija
6/56 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M 29

ap

Nuo ovat kaikki kompensoitavissa tai merkityksettömiä. Sen sijaan asenteesi on rasittava. 

Vierailija
7/56 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap käyttää tässä tasoteoriaa sen ainoassa käyttötarkoituksessa eli hyödyttömässä itsesäälissä rypemisessä.

Kyllä. Tiedostan tämän täysin. Samalla esitän esimerkin miehestä, joka ei pariudu koskaan.

ap

Vierailija
8/56 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M 29

ap

Olen tälläkin hetkellä fuckbuddy-suhteessa 170 cm miehen kanssa joka on silmääni todella, todella komea. Olen ihastunut häneen ja ottaisin hänet heti miehekseni jos hän haluaisi minut. On kuitenkin kertonut ettei hae nyt mitään vakavaa. Pituudella ei ole mitään merkitystä minulle. T: Nainen

Vierailija
9/56 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M 29

ap

Nuo ovat kaikki kompensoitavissa tai merkityksettömiä. Sen sijaan asenteesi on rasittava. 

Aivan, mutta nuo olivatkin vain alkua. Ja onhan asennekin osa tasoa?

ap

Vierailija
10/56 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Tiedostan tämän täysin. Samalla esitän esimerkin miehestä, joka ei pariudu koskaan.

ap

Eikä ihme kun luulet että merkityksettömät asiat estävät pariutumisesi. Fyysiset ominaisuutesi eivät sitä estä vaan henkiset, joiden yksi ilmenemismuoto on hölmöissä tasoteorioissa vellominen.

Vierailija
11/56 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä AP huoli, tällä foorumilla naiset on ihan luokattomia. Kaikki vaan jotain eronneita siiderivalas yh-mutseja jotka tulisivat myös jättämään sinut kunhan tulevat paksuksi. Älä tuhlaa heihin aikaa ja rahaa sekä menetä omaisuuttasi vaan osta mieluummin WMDoll. Ei jätä, on seuraa sekä seksiä ja mikä parasta: EI NALKUTA!

Vierailija
12/56 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä miehellä on oltava iso nenä,ei mitään Matt Damon -töpseliä, vaan kunnon ylväs, hyvämuotoinen ja korkeavartinen tuulenhalkoja. Se on paljon tärkeämpi kuin esim. jykevä leuka, josta se yksi täällä jaksaa aina jankuttaa.

Vierailija
13/56 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Eikä ihme kun luulet että merkityksettömät asiat estävät pariutumisesi. Fyysiset ominaisuutesi eivät sitä estä vaan henkiset, joiden yksi ilmenemismuoto on hölmöissä tasoteorioissa vellominen.

Kuten sanoin, tuo oli vain alkua.

Olen myös kouluttamaton, työtön, sivistymätön, köyhä ja melko vanha.

ap

Vierailija
14/56 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M 29

ap

ap

Kyllä. Asenne on tasoa, mutta se on siitä helpoin, että siitä voi hankkiutua eroon jo tänään. 

Vierailija
15/56 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on pidempi kuin minun rakas isonenäinen karvaperseeni.

Vierailija
16/56 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et oo tasottomin, mä onn vielä tasottomampi. Olen niin tasoton, että oksat pois. Siis ihan mahottoman tasoton. Tasoton-tasottomampi-tasottomin-kaikkein tasottomin-minä. Siisä laatusanat järjestyksessä. 

Vierailija
17/56 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M 29

ap

ap

Kyllä. Asenne on tasoa, mutta se on siitä helpoin, että siitä voi hankkiutua eroon jo tänään. 

Tätä mä just yritän todistaa. Tämä ei ole mun oikea asenne. Sillä ei silti ole merkitystä, kun muut osa-alueet on täysin epäkunnossa.

ap

Vierailija
18/56 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä AP huoli, tällä foorumilla naiset on ihan luokattomia. Kaikki vaan jotain eronneita siiderivalas yh-mutseja jotka tulisivat myös jättämään sinut kunhan tulevat paksuksi. Älä tuhlaa heihin aikaa ja rahaa sekä menetä omaisuuttasi vaan osta mieluummin WMDoll. Ei jätä, on seuraa sekä seksiä ja mikä parasta: EI NALKUTA!

Siis Mitä? Oliko ap etsimässä naista tällä aloituksella?

Vierailija
19/56 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et oo tasottomin, mä onn vielä tasottomampi. Olen niin tasoton, että oksat pois. Siis ihan mahottoman tasoton. Tasoton-tasottomampi-tasottomin-kaikkein tasottomin-minä. Siisä laatusanat järjestyksessä. 

tälle palstalle ei kirjoittele kuin yksi mies, vai mitä pojat.

Vierailija
20/56 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Kuten sanoin, tuo oli vain alkua.

Olen myös kouluttamaton, työtön, sivistymätön, köyhä ja melko vanha.

ap

Mene kouluun. Jos olet niin onneton ettet tuu saamaan koskaan töitä, niin ainakin saat koulussa ihmiskontakteja ja kuka ties ystäviä ja ennen kaikkea muuta ajattelemista.