Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä villieläintä pelkäät

Vierailija
11.06.2018 |

itse pelkään karhuja ja Kuusamossa niitä on vilisemällä.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punkki ja hirvikärpäsiä.Ja eniten vituttaa,että niitä on siksi liikaa että on annettu kauriiden määrän kasvaa aivan liian suureksi.Eikä kauris edes kuulu suomen luontoon,ne on lisääntyneet haikon kartanoon tuoduista 5 yksilöstä.ja Pohjois-Amerikkalainen laji.

Vierailija
22/35 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pelännyt karhuja siitä asti kun luin "grizzlymanin" kuolemasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa ei ole harmaakarhuja.

Vierailija
24/35 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirvinaarasta jolla vasa mukana! Sellainen meinasi käydä päälle hiihtoladulla kun olin ala-asteella.

Vierailija
25/35 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikkia! mut pelkään kotieläimiäkin!

Vierailija
26/35 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pelkää villieläimiä, mutta lenkkeilen paljon ja pelkään suuria rähiseviä koiria. Mitä pitää tehdä, kun kohtaa tällaisen? Pelkään esim. ohittaa murisevan, suuren koiran juoksulenkeillä.

Tykkään eläimistä, myös kilteistä koiristakin.

Vierailija
27/35 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metsä on karhun koti. Jos niin pelottaa, niin sitten et mene metsään. Elämä on täynnä valintoja.

Vierailija
28/35 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Metsä on karhun koti. Jos niin pelottaa, niin sitten et mene metsään. Elämä on täynnä valintoja.

Samoin jos pelkää ihmisiä. on hyvä pysyä kotona.

Vierailija
29/35 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Big footia.

Vierailija
30/35 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punkkeja ja amppareita niin ja niitä jättitorakoita

Vierailija
31/35 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyönteisiä ei varmaan lasketa villieläimiksi, mutta anyway, pelkään lähes kaikkia hyönteisiä. Pelko ei ole rationaalinen, en pelkää että pistää tai satuttaa mua tms.

Pelkään sitä, että niitä ei pääse karkuun, lentorataa ei voi ennakoida ja saattavat koskettaa ihoa. En ole kontrollifriikki, mutta jostain olen lukenut, että usein hyönteisiin liittyvä pelko liittyy juuri kontrollin menettämisen pelkoon. Tiedä häntä.

Mieluusti olisin ihan normaali tässä asiassa, enkä ikuinen naurun aihe. "Ei se mitään tee!", "Eihän perhoset edes pistä!" jne. lausahdukset on kuultu ärsyttävän monta kertaa. Tiedän, ettei se ötökkä oikeasti mua tapa. Paniikki ja pelko ei ole ihan niin simppelisti vaan poistettavissa yhdellä lauseella. ..

Muita eläimiä en juurikaan pelkää, Suomen luonnossa kaikki oikeasti vakavaa vahinkoa tekevät otukset vähintäänkin yrittävät välttää ja väistää ihmistä.

Hyönteiset ei väistä, ne voi jäädä jahtaamaan.

Vierailija
32/35 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämähäkkiä! Ei mitään sellaista pientä pölliäistä vaan isoa karvaista otusta. Sitä kun yrittää liiskata kengällä niin hämähäkki tulee vaan kiukkuseksi eikä millään kuole.

Älyä sillä on niin paljon että nähtyään sen jossain viidakossa se osaa itse ostaa lentolipun ja jonottaa Helsinki-Vantaalla taksia.  Ei hellitä kunnes koko suku on minut mukaanlukien on tapettu/syöty :D

Superubermegaaraknofobia siis löytyy :D

Vierailija
33/35 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Karhuja vilisemällä" Just joo, hanki elämä ja mene muualle valehtelemaan. 

Vierailija
34/35 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ampiaisia ja herhiläisiä, jos ne siis lasketaan villieläimiksi. Auton ratissa hirviä, erityisesti syksyisin.

Vierailija
35/35 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tämä sama!! Luin ja katsoin elokuvan ja vieläpä kuulin sen nauhan missä se mies syödään elävältä !!

Traumat oli niin pahat että näin monet yöt pahoja painajaisia karhuista ja sain jonkun psykoosin kesken unien ja heräsin siihen että mua raadellaan elävältä. 

En ole koiran kanssa mennyt metsään sen jälkeen. Noh, yhden kerran menin käymään metsän juurella, mutta pelkäsin ja tulin pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yksi