Kaveri toi toissapäivänä koiran hoitoon yhdeksi yöksi, nyt ei vastaa puhelimeen eikä viesteihin !
Huhuilin Facessakin, turhaan. Minulla on huomenna työpäivä, en pysty huolehtimaan tuosta koirasta enää !
Kommentit (12)
Onkohan kaverille sattunut jotain?
Vie se koira löytökoirapaikkaan, sano että löysit harhailemasta kadulta.
Joo, viet sen oman kaupunkisi löytöeläintaloon. Omistaja voi sieltä käydä noutamassa, jos kiinnostaa.
(Muuten, kyllä koirien omistajatkin käy töissä. )
Ota se töihin mukaan. Telkkarisarjoissa monilla on jatkuvasti koira messissä, jolle voi jutella ongelmistaan.
Pidä aamuun asti ja sovi etukäteen löytötalon kanssa, että tuot aamulla. Jos heille ei sovi, niin sitten illalla.
Voihan olla, että kaverillesi oikeasti sattunut jotakin, ettei voi vastata. Soiko puhelin normaalisti.
Jos taas jossain juhlimassa ja ajattelee, että kun koira hoidosaa niin.. pidä ystävällinen puhuttelu, kun hakee koiransa. Sano kauniisti, ettei sovi.
Kaverin puhelimeen voi jättää viestin, missä koira on.
Mun kaveri vastaa siinä vaiheessa, kun laitan viestin, että oletko hengissä. Se tietää, että epäilen sen tappaneen itsensä, jos en saa sitä kiinni. Ja silloin tulen sen kämppään koko suvun ja poliisin kanssa. Sitä se ei halua, joten johan alkaa vastaaminen kiinnostamaan.
Laita sille viesti, että illalla koira menee löytöeläintaloon, jollei sitä ole noudettu. Kyllä ne yleensä reagoi, kun rahapussin kautta lähestytään.
Kyllähän tuossa heräisi huoli, että onko tehnyt tai aikeissa tehdä itselleen jotain.
Epäilen että onko jäänyt juhliminen päälle, lähti siis konserttiin ja tarkoitus oli olla jollain tutulla yötä.
Työpäiväni alkaa huomenna 6.00 ja loppuu 17.00, kukaan ei ole pissattamassa koiraa täällä.
a.p
Laitat kaverille viestiä, että viet koiran illalla löytäeläintaloon, jos ei ala vastaaminen kiinnostamaan, voi sieltä sitten hakea koiransa. Luulen että saat vastauksen aika nopeasti, koska sinne pitää maksaa saadakseen eläimensä takaisin. Älä soita vaan laita viesti.
Vierailija kirjoitti:
Laitat kaverille viestiä, että viet koiran illalla löytäeläintaloon, jos ei ala vastaaminen kiinnostamaan, voi sieltä sitten hakea koiransa. Luulen että saat vastauksen aika nopeasti, koska sinne pitää maksaa saadakseen eläimensä takaisin. Älä soita vaan laita viesti.
Juuri näin. Kerrot löytölään että koiran omistaja on kadonnut etkä voi pitää hänen lemmikkiään. Ei tuollainen peli vetele.
On teillä kavereita. Kuinka vanhoja olette?
T: 50v, joka hoitaa kaverien koiria, eikä ole törmännyt tollaseen noshowhun.
Viet lähimpään eläinsuojaan.