Lapsi kysyi " Isi,mennään pitsalle tänään, mutta ei oteta äitiä mukaan ku.."
8- vuotias lapseni kysyi tänään minulta, että " isi, voidaanko mennä pitsalle, mutta ei oteta äitiä mukaan ku se on niin iso" . Lapsi on siis kuullut, kun olen ottanut vaimoni eli lapsen äidin kanssa kotona yhteen vaimon painon takia. Olen myös monta kertaa sanonut lapsen kuullen, että tulee lihavaksi, kun syö herkkuja. Nyt tuo lapsi on alkanut toistamaan minua, mikä on sikäli ihan hyvä. Ehkä vaimokin pian ymmärtää lopettaa herkuttelun. Vaimon naama meni mutrulle ja meni mököttämään meidän makuuhuoneeseen, kun lapsi sanoi, ettei vaimoa eli äitiä oteta mukaan.
Kommentit (17)
Hyi mikä mies. Toivottavasti vaimosi lähtee kävelemään. Vaikka lihominen onkin epäterveellistä ja vaarallista ei ilkeäksi tarvi alkaa. Ei varmaan kannusta laihtumaan tommonen haukkuminen. Masentaa vaan lisää.
Vierailija kirjoitti:
Vaimo tilas pizzan kotiin
Ei tilaa..
Meillä taas äitiä ei oteta mukaan kun se pakottaa tilaamaan niitä pahoja ruokia
Lapsi siis haluaa tulla lihavaksi?
Sinähän olit näin opettanut ja tyytyväinen siihen, että oli oppinut.
Tiedättekö sen myötähäpeän tunteen kun joku tyyppi tekee nolon aloituksen ja paljastaa siinä samalla oman pikkusieluisuutensa..
Oliko tää sun eka provo? Sitten ymmärrän.
Hyvä! Eiköhän se nyt laihdu kun yhdessä haukutte. Tutkimusten mukaan, lihavuus lähtee nimenomaan haukkumalla ja syyttämällä. Parisuhdekin paranee kun lihava saa asenteensa ja kroppansa haukkujen myötä kohdalleen.
Vaimo tilasi uuden miehen. Ehkä lapsenkin.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä! Eiköhän se nyt laihdu kun yhdessä haukutte. Tutkimusten mukaan, lihavuus lähtee nimenomaan haukkumalla ja syyttämällä. Parisuhdekin paranee kun lihava saa asenteensa ja kroppansa haukkujen myötä kohdalleen.
Aamen! En tunne ketään joka olisi laihtunut haukkumisen ja kiusaamisen ansiosta, sen sijaan huono kohtelu voi aiheuttaa masennusta ja syömishäiriöitä.
Hauku lisää niin se lihookin lisää.
Hassu viesti, koska KUUSIKYMMENTÄKUUSI prosenttia miehistä on ylipainoisia.
Vierailija kirjoitti:
Hassua, mitenköhän minusta sitten on tullut ylipainoinen, kun olen nainen. Onneksi ei ole tuollaista provoilevaa typerystä kuitenkaan vaivoina, joten en voi syyttää edes häntä tilanteesta.
Vierailija kirjoitti:
Miten ylipaino määritellään? Painoindeksi yli 25?
kyllä taas huomaa provon huonosta laadusta, että on miehen tekemä.