Mitä tämä oli viime yönä??
Sydän hakkasi koko yön tuhatta ja sataa.. En pystynyt nukahtamaan oikein kun se tuntui niin inhottavalta. Yhteensä nukuin n.2 tuntia... :(
Edelleen tuntuu että kroppa tärisee ja sydän vaan hakkaa tosi lujaa. Voiko olla rytmihäiriötä (kestääkö näin kauan?) vai aiheuttaako stressi tällaista?
Olen nyt ollut pari viikkoa kesälomalla ja vielä olisi tämä viikko jäljellä.
Stressaan töihin paluuta niin paljon että olen koko loman ajan nähnyt vain painajaisia työpaikalta...
Syynä on ilkeä pomo ja työkaverit jotka vaan jauhaa shaibaa selän takana... :( Voiko stressi eskaloitua sitten näin...?
En ole lihava, en ole ryypännyt loman aikana, joka päivä olen liikkunut paljon ja syönyt terveellisesti.. Ja ikää minulla on 26 v.
Kommentit (5)
Olen siis ollut tuossa työpaikassa 1,5 v ja joka päivä ihan h*lvettiä... Vaihtaisin heti työpaikkaa jos vain olisi toista työtä. Olen kyllä huomannut viimeisen puolen vuoden aikana käytöksessäni ihan omituisia muutoksia. Tulen varmaan ihan hulluksi kohta... - Ap
Ensiksi yrität nyt rauhoittua ja pitää loppuloman. Jos ei nyt onnistu niin otat heti yhteyttä työterveyshuoltoon. Jos tilanteesi on noin paha niin luultavasti jäät sairaslomalle ja voi olla että asioita voidaan alkaa selvittämään vasta elokuussa lomien jälkeen.
Voi hyvin olla psyykkistäkin tuollainen. Sinuna kävisin ehkä lääkärissä, osaa arvioida paremmin ja jos kokee tarpeelliseksi, voi laittaa varmuuden vuoksi sydänfilmiin tms. Ainakin se voi tuoda mielenrauhaa. Ja lääkärille kannattaa kertoa myös tuosta työtilanteesta, en tiedä voiko tuon pohjalta saada esim. sairaslomaa hetkeksi, riippuu varmaan monesta asiasta. Mutta oli miten oli niin kannattaa harkita hyvin vakavasti työpaikan vaihtoa. Tiedän, ettei se ole aina niin yksinkertaista, mutta ei työn takia kannata mielenterveyttään menettää todellakaan.
Paniikkikohtaus? Ei tosin ehkä pitäisi kestää niin kauan...
Stressi. Tee jotain tilanteellesi ennen kuin menetät terveytesi.