Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hajuvesi, johon ei kyllästy nopeasti?

Vierailija
11.06.2018 |

Kertokaa vinkkejä, mihin hajuveteen ette ole kyllästyneet muutamassa kuukaudessa? En tiedä, onko minulla jotenkin erityinen hajuaisti, kun ostettaessa todella hyvältä tuoksunut hajuvesi alkaa yleensä muutaman kuukauden päästä haista ärsyttävältä. Viimeksi ostin Chanelin Chancen, joka tuoksui upealta. Nyt en pysty käyttämään koko hajuvettä, kun haistan vain pintatuoksun, joka on aika kemiallinen. Poeme oli viime joulun tienoilla suosikkini, nyt se tuntuu niin imelältä nenässä, että yököttää. Oikeastaan ainoa vuodesta toiseen ihan ok on Tommy girl, mutta sitäkään en haista kunnolla. Nenä niin turtunut.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itellä AQUA bella.

Vierailija
2/10 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin mahdotontahan tällaiseen on vastata. Ehkä kannattaisi käyttää päivittäin vaihdellen eri tuoksuja, niin ei kyllästyisi eikä nenä turtuisi niin helposti? Itse en varmaan panostaisi Chanelin hintaisiin pulloihin, jos tietäisin todennäköisesti hylkääväni tuoksun muutaman kk päästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon käyttäny Shiseido Everbloom Edt:tä kaksi pulloa nyt. Edt ehdottomasti siis..

Vierailija
4/10 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täysin mahdotontahan tällaiseen on vastata. Ehkä kannattaisi käyttää päivittäin vaihdellen eri tuoksuja, niin ei kyllästyisi eikä nenä turtuisi niin helposti? Itse en varmaan panostaisi Chanelin hintaisiin pulloihin, jos tietäisin todennäköisesti hylkääväni tuoksun muutaman kk päästä.

Se on vähän että kuka mihinkin rahansa laittaa. Mulle on ihan kauhistus, että jotkut silmää räpäyttämättä laittaa 60€ irtoripsiä ja 60€ rakennekynsiin. Molemmat vie rahaa joka kuukausi. Mulla taas menee rahaa kampaamokäynteihin noin satanen 6 viikon välein ja tuoksuihin, joita on kaapissa yli 10 kpl. Vaihtelen fiiliksen mukaan mut yli kolmea vuotta en säilytä avattuna mitään. Hävikkiä tulee. Halpistuoksuja en käytä.

Vierailija
5/10 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tommy Hilfigerin tuoksut on rakennettu niin, ettei helposti kyllästy. Jos tykkää muutoin. Voimakkaat kukkatuoksut saa monet voimaan pahoin. Minulle oli positiivinen yllätys kevyempi kukkaistuoksu d&g l’imperatrige. Kirjoitusasusta en ole ihan varma. Ostin ison pullon lentoasemalta, on kohta tyhjä.

Vierailija
6/10 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on vähän että kuka mihinkin rahansa laittaa. Mulle on ihan kauhistus, että jotkut silmää räpäyttämättä laittaa 60€ irtoripsiä ja 60€ rakennekynsiin. Molemmat vie rahaa joka kuukausi. Mulla taas menee rahaa kampaamokäynteihin noin satanen 6 viikon välein ja tuoksuihin, joita on kaapissa yli 10 kpl. Vaihtelen fiiliksen mukaan mut yli kolmea vuotta en säilytä avattuna mitään. Hävikkiä tulee. Halpistuoksuja en käytä.

Kyllä se tuoksu säilyy reilusti yli kolmekin vuotta, kun säilyttää oikeaoppisesti eikä missään kylppärin hyllyssä. Hinta taas ei tuoksujen, niinkuin muunkaan kosmetiikan suhteen ole useinkaan yksi yhteen laadun kanssa. Eivät ne kalliimmat litkut ole monta kertaa yhtään sen kalliimmista raaka-aineista tehty tai laadukkaampia, vaan maksatte brändistä.

Vierailija
7/10 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on useampi tuoksu eri tilanteisiin ja fiiliksiin. Pidän paljon Chanelin ja Diorin tuoksuista. Chanelin Cristalle edt on ehdottomasti mun tuoksu.

Harmittavaa on että hyviä klassikoita uudistetaan ja ne menettävät aina siinä jotakin. Raaka aineita vaihdetaan kait halvempiin ja synteettisiin. Esim. YSL: Opium ei ole enää ollenkaan sama.

Uusia parfyymeja tulee markkinoille paljon koko ajan ja valitettavasti häviää yhtä vikkelää myynnistä. Osa lopetetaan kokonaan ja toisia ei vain enää tuoda Suomeen. Monista julkkistuoksuista on löytynyt suosikkeja jotka ovat jääneet vakikäyttöön. Sarah Jessica Parkerin Lovely on ihana, onneksi sitä voi tilata ulkomailta, Jennifer Lopezin se eka Glow on hyvä.

Cacharelin Gloria ja Dolce&Gabbanan Feminine ovat myös erityisiä minulle, molemmat nyt jo lopetettuja. Onneksi ehdin hamstrata varastoon.

Guerlainin Aqua allegoria Nerolia Bianca on viehättävä, jos appelsiininkukista tykkää ja Guerlainin Chamade on kaunis ja tyylikäs klassikko, minusta aivan ihana, ei ollenkaan tätimäinen vaikka taitaa olla 60-lukulainen.

Jos ei liikaa tuijottele brändeihin ja pullon designiin, voi löytää ihastuksia yllättäviltäkin merkeiltä. Minulle hyvä löytö oli Burberryn Weekend. En oo Burberry tyyppiä ollenkaan ja pullokin oli yhtä tylsä kuin beiget bermudat. Nimensä mukaisesti jotenkin ihanan rentouttava, sensuelli ja aurinkoinen. Hyvä fiilis tulee aina kun tätä suihkautan.

Vierailija
8/10 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nenä tottuu nopeasti ja tuoksu muka katoaa heti laittamisen jälkeen. Kannattaa olla muutama eri tuoksu ja vaihdella niitä.

Vierailija
9/10 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, katso fragrantica.comista samantapaisia tuoksuja kuin Tommy girl. Testaa niitä ensin muutaman kerran ja tutki, että natsaako teillä.

Itse en ”koskaan” kyllästy raikkaisiin ja kukkaisiin tuoksuihin, esimerkkinä Clinique Happy heart, CK Eternity eri versioineen, Gucci Flora ja D & G La Imperatrice.

Vierailija
10/10 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vuodesta toiseen Cacharelin Noa. Aina vaan ihana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän