Mies haluaa suihkuun kanssani! Mitä tää on?
Tapasin miehen ja hän ehdotti että josko mentäisi suihkuun. Mitä miehellä oli mielessä? Me ei seurustella miehen kanssa.
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se halus pestä sut ennen sexiä ettei silakka haiskahda
Ja missä vaiheessa olen ilmaissut haluavani sekstailla?
Sulta ei kysytä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulta ei kysytä.
Totta. Se suostumuslaki ei oo ees voimassa.
Vierailija kirjoitti:
Hipsuttelu, lusikassa nukkuminen ja yhteiset suihkut kuuluvat normaalin kaveruuteen. Ole huoleti
Jos nyt vähän suihkussa luiskahtaa sisään niin se on vain sellaista kaverillista läheisyyttä. Ihan normaalia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kuvittelet, että sua kysytään seksiin sen jälkeen, kun olet itse ilmoittanut haluavasi sitä? Miten siinä tapauksessa ketkään ikinä päätyisivät harrastamaan seksiä? Jos ennen kuin yksi ilmoittaa olevansa siitä kiinnostunut toisen ois pitänyt ilmoittaa jo? Miten se "toinen" voisi ilmoittaa, kun se ensimmäinen ei olisi ilmoittanut?
Vierailija kirjoitti:
Tapasin miehen ja hän ehdotti että josko mentäisi suihkuun. Mitä miehellä oli mielessä? Me ei seurustella miehen kanssa.
0/5
Näitä ällötyksiä on pilvin pimein eräs mies kosiskeli yhtä naista suihkuun kaikkien kuulen nainen oli niin epätoivoinen, että meni ja kaikkihan sen tiesi, että tuo sonni halusi piirakkaa.
AP on kyllä niin tyhmä jos ei tajua miehen haluavan seksiä. Herää jo ap siitä femariunestas!
Vierailija kirjoitti:
Näitä ällötyksiä on pilvin pimein eräs mies kosiskeli yhtä naista suihkuun kaikkien kuulen nainen oli niin epätoivoinen, että meni ja kaikkihan sen tiesi, että tuo sonni halusi piirakkaa.
Taisi tarinan tyttö tietää mitä on tarjolla. Sehän on tällainen win-win tilanne jossa molemmat saavat.
Eikä se ole ällöttävää. Se on aika söpöä.
Ei saa sanotuksi että haiset pahalle.
Jospa sillä on selkä kipee ja se haluaa sut mukaan siltä varalta, että saippua putoaa lattialle...?
Vierailija kirjoitti:
Taidat tuoksahtaa pahalle. Katsoo onko ominaishaju vai johtuuko pesemättömyydestä.
En tuoksu pahalle. -ap
Vierailija kirjoitti:
Mies on fantasioimassa
Mistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies on fantasioimassa
Mistä?
Suihkuhetkestä
Hipsuttelu, lusikassa nukkuminen ja yhteiset suihkut kuuluvat normaalin kaveruuteen. Ole huoleti