Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten huomaa perheellisestä ja naimisissa olevasta ihmisestä, että kyseessä huono suhde, josta haluaisi pois?

Vierailija
08.06.2018 |

Kun aina on täälläkin niitä keskusteluja, kuinka suhteessa ei seksiä ja hellyyttä ja yhdessä ollaan vain tavan vuoksi. Olen ihastunut perheelliseen ja haluaisin selvittää, onko hänen suhteensa mahdollisesti tällainen. Mistä huomaan sisältä kuolleen suhteen?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viettää ennemmin aikaa sinun kanssasi kuin oman puolisonsa. Keskustelee mieluummin sinun kuin oman puolisonsa kanssa. Kertoo sinulle mitä kaikkia vikoja heidän suhteessaan/hänen puolisossaan on jne.

Mutta miksi ihmeessä haluaisit sotkeutua perheelliseen?

Vierailija
2/13 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy siltä suoraan?

Varsinkin me naiset olemme hyviä valehtelemaan itsellemme kun ihastumme. Kun se elää ihan kuolleessa liitossa. Niillä ei ole vuosikausiin ollut mitään yhdyselämää. Maken vaimo ei ymmärrä sitä. 

Totuus on voi olla aivan toista kun mitä varattu pano kertoo. Ja suhde voi olla tällä hetkellä huonossa jamassa kuten kaikilla joskus. Huomenna voi olla paremmin. Miksi siihen väliin pitää mennä tunkemaan?Eivätkö ihmiset enää nykyään voi hallita ihastustaan? Ihastumisia tulee ja menee, mutta miksi pitää alkaa säätämään varatun kanssa? Jotain itsekuria, kiitos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todella tiedä. Usein se on niin, että kahden kauppa kolmannen korvapuusti, kuten sanonta kuuluu. - Mutta sen tiedän, että yhtälailla kuin moni parisuhteessa oleva uskoo tietävänsä mikä on sinkulle parasta ja oikein, niin luultavasti on vielä enemmän on niin parisuhteessa eläviä kuin sinkkuja, jotka tietävät ja ovat ehdottoman varmoja siitä kuinka parisuhteessa tulisi olla ja elää. Tai kenelä olisi oikeus pariutua tai olla pariutumatta kenenkin kanssa. Miten sitä aina näin ulkopuolelta näkeekään aina ni-in paljon paremmin ja vielä entistäkin paremmin kunei itse tarvitse ottaa vastuuta mistään. - Jos parisuhteesta oleva päättää jättää aiemman parisuhteensa hän osoittaa vain oman typeryytensä, jos väittää myöhemmin, että kolmasosapuoli rikkoi heidän suhteensa, muttei halunnutkaan hänen kanssaan kuin kesäromanssin jota kesti melkien kokonainen viikko. 

Vierailija
4/13 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en käytä enää sormusta, kävelen julkisilla paikoilla 5-10 metriä edellä/jäljessä puolisoani. En naura enää jutuilleen. Olen ärsyyntynyt ja jännittynyt hänen seurassaan. Vietän aikaani mieluummin vaikka yksin. Hänen tapansa ja eleensä ärsyttävät.

Terv. N34

Vierailija
5/13 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, ei tuossa ole itsekurista namikaapilla kysymys. Vaan siitä, että nimenomaan halutaan änkeä väliin. Ymmärtää isää ja syrjäyttää äiti. Tai päinvastoin, jos ap on mies. Ei haluta vain suuta makeaksi vaikka kaapille ei olekaan lupa mennä, vaan halutaan kokea voitonriemu ja leikkiä kärsivän kansalaisen yksityispelastajaa.

Vierailija
6/13 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteissa aina hyvät ja huonot puolet, hyvät ja huonot ajat - ja ne aaltoilevat. Kolmas ei voi rikkoa, jos parisuhteen toinen osapuoli ei anna väliin tulla - ei edes huonoina aikoina. Eli perheen rikkoja ei mielestäni ikinä ole "kolmaspyörä".

Mutta varatun kanssa "vehtaaminen" ja toive perheen hajoamisesta kertoo kolmannen osapuolen omista arvoista ja luonteesta. Eikä todellakaan hyvää.

-petetyksi tullut, nyt hiljalleen yli pääsemässä

Vierailija
7/13 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvässä suhteessa ollessa mua ei muut ole kiinnostaneet enkä ole ottanut muihin miehiin pakollista enempää kontaktia. Kun aallonpohjalla on oltu tarpeeksi pitkään eikä parempaa näy niin jotenkin vaistomaisesti on alkanut katselemaan uudella tavalla ympärilleen... Vaihdellen huomaan flirttailevani ja välillä yritän pitää kulissia yllä. Vaikea on ulkopuolisen sanoa suhteen tilasta mitään.

Vierailija
8/13 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan syyttä "hyvästä" suhteesta muualle kuikuile.

Vierailija
9/13 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman kaverin kohdalla on käynyt niin, että ovat pikkuhiljaa muuttuneet ilottomiksi ja vaisuiksi. Mielenterveyspotilaan puolisosta voisi sanoa jopa että oli melkein kuin eri ihminen, poissa oli kaikki pirteys, positiivisuus ja elämänilo, näytti kasvoistaankin jo lähes harmaalta.

Kukaan ei ole koskaan haukkunut puolisoaan, mutta toisaalta myös kaikki lämpö on puuttunut puheesta. Faktat on kerrottu asiallisesti tyyliin ”käytiin viikonloppuna puistossa” sen sijaan että sanottaisiin vaikka ”oli tosi kiva viikonloppu! Käytiin lasten kanssa puistossa ja oli mukavaa!”

Hankala selittää täsmällisesti, mutta jossain vaiheessa on itsellekin tullut mieleen, että onkohan kaikki ihan hyvin kun kaveri on nykyään jotenkin onnettoman oloinen.

Kaikki kyseiset kaverit ovat sittemmin eronneet.

Vierailija
10/13 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en käytä enää sormusta, kävelen julkisilla paikoilla 5-10 metriä edellä/jäljessä puolisoani. En naura enää jutuilleen. Olen ärsyyntynyt ja jännittynyt hänen seurassaan. Vietän aikaani mieluummin vaikka yksin. Hänen tapansa ja eleensä ärsyttävät.

Terv. N34

Eikö kannattais joko erota tai yrittää parantaa sitä suhdetta?

Vierailija
11/13 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sen huomaa, että huono suhde, mutta yllättävän monet tykkäävät kitua niissä. Ehkä koska elämä ei oikeasti niin hauskaa aina ole on helpompi, että lähellä on joku jota syyttää sitä. Meillä muilla ei ole kuin av.

Vierailija
12/13 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terv. N34

Eikö kannattais joko erota tai yrittää parantaa sitä suhdetta?

Kyllä, odottelen tässä nimeänsä eropaperiin.

Vierailija
13/13 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysy siltä suoraan?

Varsinkin me naiset olemme hyviä valehtelemaan itsellemme kun ihastumme. Kun se elää ihan kuolleessa liitossa. Niillä ei ole vuosikausiin ollut mitään yhdyselämää. Maken vaimo ei ymmärrä sitä. 

Totuus on voi olla aivan toista kun mitä varattu pano kertoo. Ja suhde voi olla tällä hetkellä huonossa jamassa kuten kaikilla joskus. Huomenna voi olla paremmin. Miksi siihen väliin pitää mennä tunkemaan?Eivätkö ihmiset enää nykyään voi hallita ihastustaan? Ihastumisia tulee ja menee, mutta miksi pitää alkaa säätämään varatun kanssa? Jotain itsekuria, kiitos.

Se toinen totuus tarkoittaa sitä että petetty vaimo haluaa epätoivoisesti pitää kulissit/elintason kunnossa vaikka mies juoksee vieraissa. Itse en pitäisi tuollaista suhdetta enää pelastamisen arvoisena.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yksi