Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sarkasmia!

08.06.2018 |

Muija sanoo usein että pyykkikone on valmis - minä vastaan että pyykinpesuohjelma (pyykinpesukone oli valmis jo tehtaalla).

Monesti sanotaan että toi vaan istuu tietokoneella kaiket päivät - minä istunkyllä tuolilla!

Yleinen virhe on sanoa että aurinko nousee ja laskee - minä sanon että maapallo pyörähtää akselinsa ympäri, aurinko pysyy paikoillaa.

Mitäs teiltä löytyy vastaavia?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko Miljonääriksi visailuohjelmassa oljenkorsi 50/50 on väärin, tuohan tarkoittaa samaa kuin 100%, pitäisi poistaa kaikki vastaukset - oikea termi olisi 25/50.

PC tarkoitetaan usein Windows käyttöjärjestelmällistä tietokonetta, tämä yleinen olettamus on väärin - Personal Computer tarkoittaa että seon sinun omaisuutta, myös mac ja linuxit voivat olla "PC" termin yhteydessä jos tämä kyseinen tietokone on sinun omaisuutta.

Vierailija
2/5 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisastelua sanoisin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut sanovat "totta kai" ollessaan varmoja jostain, minä vain silloin kuin uskoisin asian olevan todennäköisesti niin mutta olen kuitenkin hieman epävarma.

Vierailija
4/5 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverit pyytävät usein rahaa lainaksi vakuutellen palauttavansa rahat kyllä. En usko sitä ikinä, sillä olen varma että he käyttävät ne rahat johonkin eivätkä siis voi antaa niitä takaisin.

Vierailija
5/5 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö enempää löydy?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme