Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä seksissä tapahtuu? (Yhden yön jutuissa)

Vierailija
08.06.2018 |

Aikuinen neitsyt tässä kyselee. Miten irl-seksi eroaa leffojen ja sarjojen seksistä?

Hyväilläänkö siinä toista lempeästi, vai onko se vain sukuelinten yhtymistä?

Riisuvatko osapuolet yleensä vaatteita toisiltaan vai vain itseltään?

Miten usein seksiä harrastetaan riisumatta yläosaa?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys ei vanhene. Ap.

Vierailija
2/8 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni useimmiten ollut suuseksiä puolin ja toisin. Vaatteet lähteneet milloin mitenkin. Yleensä rauhassa esileikkiä ennen yhdyntää. Asentoja vaihdettu useaan kertaan. Itse en ole rajujen otteiden perään ja hyvin on se aistittu myös yhdenillanjutuissa. Kilteiltä vaikuttavilta ujommilta miehiltä saanut parasta seksiä, kun taas ne jotka ovat innokkaimmin minua piirittäneet ovat tarjonneet huonomman nautinnon, vain pikaista sormileikkiä ja korkeintaan pieni hetki nuolemista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtelee. Riippuu ketkä harrastaa.

Tällä palstalla on ainakin miehiä, jotka ilmoittaa, että he ei näe tarpeelliseksi nuolla, sormettaa tms yhden illan tuttavuuksia, eli joko saat kun he panee tai sitten jäät ilman. Munaahan kyllä saa suuhun heti oitis.

Aika outoa olisi tuo, ettei paitaa riisuttaisi.

Vierailija
4/8 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihtelee. Riippuu ketkä harrastaa.

Tällä palstalla on ainakin miehiä, jotka ilmoittaa, että he ei näe tarpeelliseksi nuolla, sormettaa tms yhden illan tuttavuuksia, eli joko saat kun he panee tai sitten jäät ilman. Munaahan kyllä saa suuhun heti oitis.

Aika outoa olisi tuo, ettei paitaa riisuttaisi.

Tautiriski hyvä pitää mielessä myös suuseksissä...

Vierailija
5/8 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kauan se yleensä kestää?

Miten yleistä on, että ollaan vain yhdessä asennossa?

Ap.

Vierailija
6/8 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on kännipano niin voi olla juuri yhdessä asennossa ja sammutaan.

Vierailija
7/8 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi on kuin mikä tahansa muukin kahden (tai useamman) ihmisen välinen tilanne. Ei ole mitään tiettyä kaavaa, miten asiat etenevät, vaan tilanteen ja fiiliksen mukaan mennään.

Seksiin vaikuttavat omat ja kumppanin aiemmat kokemukset ja mieltymykset ja sen hetken mielentila, se missä seksi tapahtuu, mahdollinen päihtymystila jne.

Olen kokenut seksiä, jossa mies vain survaisee elimensä sisään ja rynkyttää päälläni kuin kouristeleva sammakko kunnes muutaman minuutin päästä laukeaa ja nukahtaa sijoilleen, mutta olen saanut myös tuntea olevani kuningatar, jonka jokainen ääneen lausumaton toive toteutetaan, nauttia pitkästä esileikistä ennen tyydyttävää yhdyntää.

Nykyään olen jo sen verran kokeneempi, että osaan ja uskallan myös esittää toiveeni seksin suhteen, enkä todellakaan suostu olemaan miesten spermaämpärinä.

Vierailija
8/8 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mitä muut tekevät, mutta mulla on mennyt yleensä näin. Ensin suudellaan kiihkeästi ja kädet eksyvät vaatteiden alle. Vähitellen riisun naisen vaatteet ja ohjaan naisen sängylle selälleen. Suutelen naisen kaulaa, rintoja, vatsaa jne. Jossain vaiheessa otan myös pikkupöksyt pois ja kokeilen varovaisesti sormella, samalla suutelen edelleen rintoja tai kaulaa. Jos nainen näyttää pitävän, annan sormen vaeltaa hellästi syvemmälle. Tarkkailen naisen reaktioita, suutelen edeleen kroppaa ja kiihdytän tahtia vähitellen. Jatkan kunnes nainen tulee tai työntää käden pois. Tahtoisin myös nuolla, mutta en uskalla tautiriskin takia.

Tässä vaiheessa nainen tyypillisesti tekee aloitteen bokserieni riisumiseksi. Jos ei tee, niin riisun sitten itse. Nopeasti kumi päälle. Jos nainen tekee aloitteen, niin annan imeä kumin kanssa, mutta usein ei tee ja se on ihan ok. Aloitan yleensä lähestyssaarnaajassa ja vaihdan asentoa fiiliksen mukaan. Alkuun liikkeet ovat hitaita ja varovaisia. Tarkkailen naisen reaktioita ja jos nainen tuntuu tykkäävän jostakin erityisesti, niin yritän tehdä sitä lisää. Kun alkaa tuntua siltä että tulen kohta, alan kiihdyttää vauhtia ja meno muuttuu rajummaksi. Jos on erityisen hyväpeppuinen nainen, niin yleensä haluan lopuksi doggy-asennossa. Orgasmin jälkeen loikoillaan hetki ja otetaan uudestaan, jos siltä tuntuu. Aamulla lähes aina uusintakierros samalla kaavalla kuin yllä.