Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ootteko jännittäneet koskaan kaupassa, että myyjä luulee jotain teidän omaa tavaraanne kaupasta varastetuksi, esim jos kannatte uusia käsineitä tai aurinkolaseja käsissänne?

Vierailija
08.06.2018 |

Tai olette laittaneet kauppareissun ajaksi jonkun oman lippiksen kauppakärryn pohjalle ja sitten juuri kassalla otatte sen sieltä mukaan maksamatta? Että onko myyjä luullut että olet varastamassa jotain tuotetta kaupasta. Eihän kaikissa tuotteissa ole varashälytintä ja hintalaputkin saa huomaamattomasti revittyä irti.

Esim jossain Prismassahan saa vaikka jonkun lippiksen napattua seinältä ja laitettua sen vaan muina miehinä onmaan päähänsä.

Itse on tullu joskus mietittyä noin mutta kyllä kai ne myyjät tajuaa, mitkä on asiakkaan omia tavaroita ja mitkä on just siitä kaupasta ostettuja.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällainen ei ole koskaan juolahtanut mieleen. Eikä kukaan koskaan ole myöskään epäillyt tavaroitani varastetuksi.

Vierailija
2/10 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin ne prisman kassalla välittää mikä lippis sinulla on päässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Tai jos kaivan laukusta jotain tai laitan vaikka kännykän sinne.

Vierailija
4/10 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kerran uusi pyöräkori, jota kannoin kädessä. Kävin liikkeessä, jossa myös myytiin melko samanlaisia koreja. Myyjät kyttäsivät kassalla, mutta eivät sanoneet mitään. Jäi inhottava olo.

Vierailija
5/10 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En huomaisi jos olisin kassalla ja sulla olis joku meidän kaupasta ostettu hattu. Ihan mahdotonta muistaa kaikkia tuotteita mitä kaupassa on :/ Ainakin itselleni koska olen aika uusi työntekijä. Tuollaisten huomaaminen jäisi sitten vanhempien työntekijöiden vastuulle.

Vierailija
6/10 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin tätä usein. Viimeksi oli mukana kestokassi, joka oli edellisellä kerralla ostettu. Myös muovikassia mietin, kun sellainen on omasta takaa. Vaatekaupoissa mietityttää, jos on joskus vuosikin aiemmin sieltä ostettu päällä.

Vierailija
7/10 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, monestikin. Yritän välttää uusien asusteiden ottamista kauppareissulle ja jos huomaan ovella että sellainen on mukana niin yritän murjoa lippistä tai hanskoja käytetyn näköiseksi ennen kuin menen sisään.

Vierailija
8/10 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Mulle kävi kerran niin että torilla menin aurinkolasimyyjän kojuun katselemaan ja sain vihaisen myyjän perääni kun koitin jatkaa matkaa. Väitti että olen varastanut häneltä. Ensin en edes muistanut että mulla on otsalle nostetut omat lasit ja ihmettelin miks myyjä raivoaa pää punasena "give me the money, give the money!" Onneksi laseista löytyi kulahtanut H&M:n logo... Mutta ei pahoitellut kauppias. Häpeissäni poistuin torilta ihmisten epäilevät katseet selässäni ja hölmistynyt poikaystävä kintereilläni, joka oli kuullut vain osan keskustelusta; "Mitä sä oikeen teit?!"

Vierailija
9/10 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin, mutta usein varmistan kauppaan mennessä että varmasti näkyy kamerassa se tuote jos tulee sanomista niin voi tarkistaa sieltä.

Vierailija
10/10 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillon mietityttää jos laukussa on esim suklaapatukka. Milläs todistat, että se on ollut siellä monta päivää