Huhhuh, mikä huume tuo Fanny!
Olen 40-v, lapsuudessani ei ikinä ostettu Fanny-vanukasta vaan oltiin Jacky makupalalapsia. Äsken ostin ensimmäisen purkin ja maistoin. Pala taivasta valui kurkusta alas. Otin vähän lisää... Purkki polttelee jääkaapissa ja äsken join sitä jo jopa kulauksen purkin suusta.
En voi enää ikinä ostaa sitä! Koukkuun jäin heti kerta-annoksesta.
Kommentit (11)
Pitääkö firmojen ruveta täällä mainostamaan. Ei hyvin mee.
Ot. Muistaako joku sellaisia jugurtteja, joiden seassa oli jotain jyviä tms. Viljajugurteiksi sanottiin muistaakseni, mutta oikeaa nimeä en tiedä. Kaverin perheessä oli aina näitä joskus 80/90-luvun taitteessa ja mä olin kateellinen kun meillä ei köyhinä ollut koskaan😞
Ei kannatakaan ostaa, miehesi ne kuitenkin syö.
Vierailija kirjoitti:
Ot. Muistaako joku sellaisia jugurtteja, joiden seassa oli jotain jyviä tms. Viljajugurteiksi sanottiin muistaakseni, mutta oikeaa nimeä en tiedä. Kaverin perheessä oli aina näitä joskus 80/90-luvun taitteessa ja mä olin kateellinen kun meillä ei köyhinä ollut koskaan😞
No nyt voit aikuisena ostaa Actimelillanon tällaisia, samalla saat suolen toimimaan. Myös ainakin Ab-viljajugurtti löytyy kaupoista, varmaan muitakin.
Vierailija kirjoitti:
Ei kannatakaan ostaa, miehesi ne kuitenkin syö.
reps :D. Ei onneks oo miestä
-ap
Vanilja ainakin tosi ällöä oli. Karamelli taisi olla parasta.
Mikään ei voita munan makua suussa. Ottakaa naiset munaa poskeen.
Tehdäänköhän Fanny viel samalla reseptillä kuin silloin aikoinaan, 90-luvun alussa
Ei hemmetti! Koska lapsi valitti ettei saanut edellisestä purkista maistaa yhtään niin ostin tänään lisää. Hänelle yhden ja mulle yhden. Olen vetänyt oman purkkini illassa. Taidan alkaa ajamaan Fannyn poistoa markkinoilta, ei voi tehdä hyvää kansalle!
-ap *röyhtäilee Fanny-röyhyjä*
Ootko buzzanova.? Siinä tapauksessa sun pitää kertoo se jos suosittelet huumaantui sta ja koukkuun jäämistä muillekin. Kannanko myös vastuun siitä kun miljoonat koukuttui ja eivät voi vieraantua siitä? Järjestetäänkö sen tiimoilta teemailtoja? Voisin ajatella osallistuvana, mikäli ikä ei este.
T. Max 2 vee
Paitsi vanilja puuttuu kaupoista