Minulla on ollut n. 30 miestä viimeisen neljän vuoden aikana. Haluatko kysyä jotain?
Kommentit (99)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka kiitollinen olet siitä, että olet nainen, jolloin moinen on edes mahdollista?
Ööö... se on ollut mahdollista kaikille niille miehille, joiden kanssa olen ollut.
ApÖöö, aijaa. Onko niillä kaikilla ollut n. 30 naista viimeisen neljän vuoden aikana?
Jätit sitten vastaamatta tähän. Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Tuotko miehet kotiin vai menetkö heidän luokse?
Mieluummin miehen luokse. En halua trafiikkia kotiini ja jotkut haluavat laittaa ruokaa mulle ym.
Ap
Voiko lapset käyttää sinun kumeja jos ja kun ne on siinä iässä että aloittaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka kiitollinen olet siitä, että olet nainen, jolloin moinen on edes mahdollista?
Ööö... se on ollut mahdollista kaikille niille miehille, joiden kanssa olen ollut.
ApÖöö, aijaa. Onko niillä kaikilla ollut n. 30 naista viimeisen neljän vuoden aikana?
Koska se oli tyhmä kysymys ja enteilee jankkaamista. Enkä ole tehnyt kyselyitä enkä seurantatutkimuksia. Joillain on, joillain ei.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Voiko lapset käyttää sinun kumeja jos ja kun ne on siinä iässä että aloittaa?
Fiksut hankkii omat kuminsa itse. En jaa seksielämääni lasteni kanssa.
Ap
Onko sinulla HPV-rokotus ja mitä ajattelet siitä että se tulee oletuksena tyttärellesi (jos sinulla on tyttölapsi)?
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla HPV-rokotus ja mitä ajattelet siitä että se tulee oletuksena tyttärellesi (jos sinulla on tyttölapsi)?
Ei ole. Olen kyllä miettinyt, ottaisinko sen. Haluan hankkia lisää tietoa siitä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Olen kyllä miettinyt, ottaisinko sen. Haluan hankkia lisää tietoa siitä.
Ap
Tuo paljasti provoksi.
Move along folks, nothing more to see here.
Vierailija kirjoitti:
121212 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
121212 kirjoitti:
Anna ulkonäöllesi kouluarvosana asteikolla 4-10 (10 = 17-22v missi/malli).
Ovatko seksikumppanisi olleet miesten sarjassa vastaavaa tasoa, vai komeampia?
En ole samaa mieltä kriteeristösi kanssa, joten en voi tuohon vastata. Miehet ovat kiinnostuneet minusta ensisijaisesti ulkonäköni takia. Myöhemmin myös luonteeni. Miehet ovat olleet tosi komeita.
ApEli toisin sanottuna, miehet ovat olleet ulkonäöllisesti sinua tasokkaampia.
Sanoisin että yhtä nättejä ollaan:) Joskus olen muista syistä ollut jonkun ei ihan niin huipun kanssa, mutta hekin reilusti yli keskiverron. Miehet ovat niitä, jotka ovat minua tavoitelleet, joku parikin vuotta.
Ap
Mitä tarkoitat keskiverrolla?
Eikö ulkonäkö ollut makuasia?
Kuulostaa joltain tasoteorialta.
Mielestäni sillä ei ole merkitystä vaikka olisi tuhat kumppania:) taitaa nää pöljät olla vaa kadei :))
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApTuo paljasti provoksi.
Move along folks, nothing more to see here.
Ahaa. Minulla on juuri testattu hpv. Lääkäri suositteli rokotusta. Sain reseptin mukaani. En ole hankkinut sitä vielä. Mutta hyvää illan jatkoa.
Ap
121212 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
121212 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
121212 kirjoitti:
Anna ulkonäöllesi kouluarvosana asteikolla 4-10 (10 = 17-22v missi/malli).
Ovatko seksikumppanisi olleet miesten sarjassa vastaavaa tasoa, vai komeampia?
En ole samaa mieltä kriteeristösi kanssa, joten en voi tuohon vastata. Miehet ovat kiinnostuneet minusta ensisijaisesti ulkonäköni takia. Myöhemmin myös luonteeni. Miehet ovat olleet tosi komeita.
ApEli toisin sanottuna, miehet ovat olleet ulkonäöllisesti sinua tasokkaampia.
Sanoisin että yhtä nättejä ollaan:) Joskus olen muista syistä ollut jonkun ei ihan niin huipun kanssa, mutta hekin reilusti yli keskiverron. Miehet ovat niitä, jotka ovat minua tavoitelleet, joku parikin vuotta.
ApMitä tarkoitat keskiverrolla?
Eikö ulkonäkö ollut makuasia?
Kuulostaa joltain tasoteorialta.
On se makuasia, olet oikeassa. Ketään en siis pitäisi edes tavanomaisena ja suurin osa on aivan ihania. Ulkonäöllään tienaaviakin miehiä. Mutta eivät varmaan kaikkien mielestä yhtä hienoja kuun minusta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni sillä ei ole merkitystä vaikka olisi tuhat kumppania:) taitaa nää pöljät olla vaa kadei :))
Ei minustakaan.
Ap
Miksi kuvittelet ettei sinulla voi olla sp-tauteja?
Vierailija kirjoitti:
Käytän kumia, taudit oireilevat ja luotan heihin, joiden kanssa emme ole käyttäneet.
Ap
Ennemmin maa repeää kuin h...a häpeää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytän kumia, taudit oireilevat ja luotan heihin, joiden kanssa emme ole käyttäneet.
Ap
Oletko jotenkin vajaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska se oli tyhmä kysymys ja enteilee jankkaamista. Enkä ole tehnyt kyselyitä enkä seurantatutkimuksia. Joillain on, joillain ei.
Ap
Eihän kysymys ollut tyhmä, mutta se osoitti miten tyhmä oma vastauksesi oli. Miksi sinulle on niin vaikeaa myöntää, että naisille satunnaisen seksiseuran saaminen on paljon helpompaa?
Tuotko miehet kotiin vai menetkö heidän luokse?