Voiko opettaja häätää lapsen terveyskeskuksen odotushuoneesta?
13-vuotias odotti pääsyä lääkärille ja eräs hänen opettajista tuli kysymään mitä hän siellä tekee. Lapsi ei tietenkään selittänyt yhtään mitään siinä tilanteessa ja silloin opettaja oli sitä mieltä että hän lähtee muualle. Kun ei sitten lähtenyt, opettaja tarttui käsivarresta ja kirjaimellisesti heitti lapsen ulos.
Kommentit (10)
No ei todellakaan saa. Mitä vittua??
En oikein jaksa uskoa tuohon tarinaan. Huono provo.
Mikä pointti opettajalla olisi noin käyttäytyä?
No niin varmaan.
T. Yläkoulun opettaja
Vierailija kirjoitti:
Itse ajattelen ettei hän halua lapsen tietävän millä asialla itse on terveyskeskuksella.
Ei tietenkään. Ihme kysymys edes ap:ltä. Kerro tarkemmin ja mitä seurasi opettajalle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse ajattelen ettei hän halua lapsen tietävän millä asialla itse on terveyskeskuksella.
No mistä lähtien se syy on siellä muille paikalla olijoille selvinnyt? Pyytääkö lääkäri nykyään vastaanotolle huutamalla nimen lisäksi oireet ja diagnoosin?
No eiköhän 13 vuotiaan pitäis tuossa tilanteessa jo osata pitää puoliansa. Itse oisin palannut ulosheiton jälkeen terveyskeskukseen mennyt sanomaan henkilökunnalle, että kyseinen henkilö kävi käsiksi ja heitti ulos. Ei kukaan varmaan turhaan terveyskeskuksessa istuskele.
Poliisiasia.
Ei ku anteeksi, siis provoasia.
Ei voi. Eikä saa ottaa kiinni, (paitsi poistaa luokasta jos on välttämätöntä.)