Sain edunvalvojalta 20 euron maksusitoomukseen uusiin kenkiin?
Millaiset kengät siiihen hintaan saisi Kookegästä? Haluaisin itse sellaiset kengät joita ei tarvitse vaihtaa uusiin heti seuraavana vuonna ja joita pystyy käyttämään läpi kesät ja talvet. Tuo maksusitoomus nimittäin pitäisi käyttää tässä kuussa ennen kuin se menee vanhaksi, eikä se kelpaa muuhun kauppaan.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edunvalvojalta? Tarkoittaako se siis sitä, ettei sinulla ole oikeuksia omiin rahoisi, koska maksuongelmia?
Todennäköisesti ei ole varaa yksinkertaisesti laittaa enenpää kenkiin. Kyllähän niitä alle 20e kenkiä löytää.
Edunvalvojalla ja rahaongelmilla ei ole mitään tekemistä keskenään.
Edunvalvoja määrätää usein juuri sen takia että on raha- ja maksuongelmia, ei esimerkiksi ole kykenevä hillitsemään omaa rahankäyttöään vaan tuhlailee jatkuvasti taikka jättää maksut maksamatta ja antaa velkojen kertyä. Mitään muuta syytä en keksim
Tai ihminen joka on todella varakas ikäihminen jolta sukulaiset lypsää rahaa. Monia syitä on sinunkin luettelemien lisäksi. Olen myös paljon edunvalvonta asioiden kanssa tekemisissä. Olen myös huomannut, että toiset heistä eivät millään meinaa antaa rahaa vaikka asiakkaalla olisikin varallisuutta.
Sun tilannetta en tiedä. Mites olisko ajatellut että maksat itse siitä viikko/kuukausi rahasta loput?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edunvalvojalta? Tarkoittaako se siis sitä, ettei sinulla ole oikeuksia omiin rahoisi, koska maksuongelmia?
Todennäköisesti ei ole varaa yksinkertaisesti laittaa enenpää kenkiin. Kyllähän niitä alle 20e kenkiä löytää.
Edunvalvojalla ja rahaongelmilla ei ole mitään tekemistä keskenään.
Edunvalvoja määrätää usein juuri sen takia että on raha- ja maksuongelmia, ei esimerkiksi ole kykenevä hillitsemään omaa rahankäyttöään vaan tuhlailee jatkuvasti taikka jättää maksut maksamatta ja antaa velkojen kertyä. Mitään muuta syytä en keksim
Pahinta minkä tiedä tapahtui omalla sukulaiselle. Sekä edunvalvoja että tämä sukulainen olivat erittäin säästäväisiä ihmisiä, sukulainen jatkoi siis sästämistä ja pudjeti
nipistämistä vielä senkin jälkeen. Lopulta tästä ek enää kuultu mitään ja löydettiin kotoa nälkään nääntyneenä ja aliravitsemukseen kuolleena. Minusta se oli aika karmeaa ja kertoo miten edunvalvonta voi pahimmillaan mennä pieleen. Siitä opittiin ettei sääteliäille ja piheille ihmisille kannataisi määrätä edunvalvojaa. Oli se kyllä niin hirveää.