Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naurukohtaukset epäsopivissa tilanteissa, kokemuksia!

Vierailija
07.06.2018 |

Teen työkseni rekrytointia ja olen ihan liian usein saanut täysin epäammattimaisia nauruhepuleita töissä. Yleensä siis pystyn peittämään sisäisen hekotukseni kohtuullisen hyvin, mutta itselle tulee lapsellinen ja epäammattimainen olo kun ei lähestulkoon pysty puhumaan kun koko kroppa hytkyy naurusta.

Pahimpia ovat tilanteet, kun haastateltavalla on huono käsiala ja joudun tulkitsemaan esim. hänen täyttämäänsä henkilötietolomaketta. Aikojen saatossa on erään naisen nimi näyttänyt ensilukemalla olevan Purjo eikä Pirjo, ja myös Lierosta kotoisin ollut henkilö meinasi räjäyttää pankin - oikeasti paikkakunta oli Lieto. Nämä tilanteet tulevat niin yllättäen vastaan, ja jos sattuu vielä olemaan valmiiksi väsynyt niin naurua saa ihan todella pidätellä.

Muilla samanlaisia ongelmia?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunnelukko? ootko kontrollifriikki?

Vierailija
2/4 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nauranut hautajaisissa ja töissä ( hoitoalalla), hysteerisesti. Ei ole kohdistunut kehenkään henkilöön mutta noloa on.

Minua jäi vaivaamaan tuo ekan kommentoijan ” tunnelukko ja kontrollifriikki”-asia, avaatko vähän? Itse olen juuri melko kontrollifriikki yleensä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkisessa vessassa naapurikopissa alkoi järkyttävä rutina ja lirinä. Purskahdin nauruun ja lähdin melkein juosten pois..

Vierailija
4/4 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nauranut hautajaisissa ja töissä ( hoitoalalla), hysteerisesti. Ei ole kohdistunut kehenkään henkilöön mutta noloa on.

Minua jäi vaivaamaan tuo ekan kommentoijan ” tunnelukko ja kontrollifriikki”-asia, avaatko vähän? Itse olen juuri melko kontrollifriikki yleensä.

Patoutuneet tunteet tuppaavat purkautumaan ulos epäsopivissa tilanteissä. Sikäli mikäli omia kokemuksia perkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme